dc.contributor.advisor | Pirinen, Hanna | |
dc.contributor.author | Järvinen, Hilda | |
dc.date.accessioned | 2019-05-17T06:57:15Z | |
dc.date.available | 2019-05-17T06:57:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64022 | |
dc.description.abstract | Tutkielma käsittelee runoilija Uuno Kailaan kuvataiteellisen ilmaisun kehittymistä hänen oppikouluvuosinaan 1910-luvulla. Tutkimus tuo esille Kailaan kuvataiteellisen lahjakkuuden 4 teoksen kautta. Samoin tutkimus esittelee syitä sille, miksi Kailas valitsi runoilijan uran kuvataiteellisesta osaamisestaan huolimatta. | fi |
dc.format.extent | 29 | |
dc.language.iso | fi | |
dc.subject.other | visuaalinen analyysi | |
dc.title | Ryhtyäkö runoilijaksi vai kuvataiteilijaksi : runoilija Uuno Kailaan kuvataiteesta ja siirtymisestä runouteen | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201905172651 | |
dc.type.ontasot | Bachelor's thesis | en |
dc.type.ontasot | Kandidaatintyö | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities and Social Sciences | en |
dc.contributor.laitos | Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Music, Art and Culture Studies | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Taidehistoria | fi |
dc.contributor.oppiaine | Art History | en |
dc.rights.copyright | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.rights.copyright | This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. | en |
dc.contributor.oppiainekoodi | 310 | |
dc.subject.yso | piirustukset (taide) | |
dc.subject.yso | maisemamaalaus | |
dc.subject.yso | henkilöhistoria | |
dc.subject.yso | runoilijat | |
dc.subject.yso | kuvataide | |