Mitä jos tiedettä ei olisi?
Jakonen, M. (2019). Mitä jos tiedettä ei olisi?. Acatiimi, 21(1), 24. http://www.acatiimi.fi/1_2019/5.php
Published in
AcatiimiAuthors
Date
2019Copyright
© Jakonen & Acatiimi, 2019
Publisher
Professoriliitto; Tieteentekijöiden liitto; Yliopistojen opetusalan liittoISSN Search the Publication Forum
1455-1608Keywords
Original source
http://www.acatiimi.fi/1_2019/5.phpPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/30671948
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Poliittinen luonnontila Carl Schmittillä ja Thomas Hobbesilla
Ojutkangas, Elisa (2018)Tässä työssä käsitellään poliittista luonnontilaa ja vertaillaan Thomas Hobbesin ja Carl Schmittin käsityksiä siitä, mikä yhteiskunnissa, ihmisissä ja politiikassa on luonnollista sekä pohditaan näiden esimerkkien avulla ... -
Millaista osaamista tulevaisuudessa tarvitaan? : luokanopettajien merkityksenantoja tulevaisuuden taidoille
Aho, Elina; Möksy, Salla (2018)Tutkimuksemme tarkastelee luokanopettajien merkityksenantoja tulevaisuuden taidoille sekä sitä, miten opettajien merkityksenannot ilmentävät tulevaisuuden taitojen kehittämistyötä koulussa. Lisäksi tutkimus pyrkii selvittämään, ... -
On the aestheticization of technologized bodies : a portrait of a cyborg(ed) form of agency
Pursiainen, Mimosa (University of Jyväskylä, 2017)Discussions revolving around cyborgs seldom include aesthetics, let alone propose aesthetics as an inextricable part of the phenomenon of the cyborg. Rather, the term “cyborg”, a contraction of “cybernetic organism”, ... -
Demokratia tekee meistä älykkäitä
Jakonen, Mikko (Tutkijaliitto, 2018) -
The Compatibility of Individual and Common Good in Hobbes’s Philosophy
Chadwick, Alexandra (Springer, 2024)This chapter considers the extent to which individual and common good are compatible within Thomas Hobbes’s philosophy. It explores Hobbes’s notion of “good”, and considers how he allows for the existence of “real” individual ...