University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Julkaisusarjat
  • Informaatioteknologian tiedekunta
  • Informaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja
  • View Item
JYX > Julkaisusarjat > Informaatioteknologian tiedekunta > Informaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja > View Item

Kansalaisten kulutuskäyttäytymisen muutokset digitalisoituvassa yhteiskunnassa

ThumbnailPublisher's PDF
View/Open
48.Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Niinimäki, K., & Neittaanmäki, P. (2018). Kansalaisten kulutuskäyttäytymisen muutokset digitalisoituvassa yhteiskunnassa. Jyväskylän yliopisto. Informaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja / Jyväskylän yliopisto, 2018, 67.
Published in
Informaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja / Jyväskylän yliopisto
Authors
Niinimäki, Kimmo |
Neittaanmäki, Pekka
Date
2018
Discipline
Computing, Information Technology and MathematicsLaskennallinen tiedeComputing, Information Technology and MathematicsComputational Science

 
Publisher
Jyväskylän yliopisto
ISBN
978-951-39-7650-7
ISSN Search the Publication Forum
2323-4997
Keywords
kuluttajakäyttäytyminen digitalisaatio henkilöverotus consumer behaviour digitalisation taxation of persons
URI

http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7650-7

Publication in research information system

https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/30671036

Metadata
Show full item record
Collections
  • Informaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja [70]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Muutokset maksetuissa henkilöveroissa, kuluttajien omistajuudessa ja kulutuskäyttäytymisessä Suomessa 

    Niinimäki, Kimmo (2020)
  • Consumer behaviour and decision-making process of mature consumers in Finnish retail environment 

    Westerholm, Max (2021)
    Maailman ikärakenne vanhenee jatkuvasti ja asiakassegmentit, jotka koostuvat senioreista, kasvavat entisestään. Nämä segmentit eivät ole pelkästään suuria ihmismäärältään, vaan myös varakkaita sekä halukkaita käyttämään ...
  • Perspectives on Digital Content Markets: A Literature Review of Trends in Technologies, Business and Consumer Behaviour 

    Halttunen, Veikko; Makkonen, Markus; Frank, Lauri; Tyrväinen, Pasi (IBIMA Publishing, 2010)
    In this paper, we focus on digital content markets (DCMs), which have typically been seen as an offspring of technological and business innovations. However, recent trends indicate that these two perspectives are not enough ...
  • Examining the intended usage behaviour of consumers when accessing and using smart devices 

    Maly, Phil (2021)
    In 2020, more than two third of the world’s population are using mobile phones or other internet devices. Researchers already found out that there are differences in the user’s motivation to use different internet devices, ...
  • Climate change and consumer behaviour : The impact of eco-anxiety on the consumption habits of Finns below 30 years of age 

    Kohl, Alexander (2022)
    Ilmastonmuutos on vakava globaali uhka, joka vaikuttaa ympäristön lisäksi myös ihmisten terveyteen, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Näin suuren mittaluokan uhka herättää väistämättä laajan joukon erilaisia tunteita, ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre