Kansalaisten kulutuskäyttäytymisen muutokset digitalisoituvassa yhteiskunnassa
Niinimäki, K., & Neittaanmäki, P. (2018). Kansalaisten kulutuskäyttäytymisen muutokset digitalisoituvassa yhteiskunnassa. Jyväskylän yliopisto. Informaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja / Jyväskylän yliopisto, 2018, 67.
Julkaistu sarjassa
Informaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja / Jyväskylän yliopistoPäivämäärä
2018Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-7649-1ISSN Hae Julkaisufoorumista
2323-4997Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/30671036
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Muutokset maksetuissa henkilöveroissa, kuluttajien omistajuudessa ja kulutuskäyttäytymisessä Suomessa
Niinimäki, Kimmo (2020) -
Sustainable packaging : a consumer's perspective
Kararia, Sakshi (2023)Consumers' preferences and attitudes towards sustainability play a significant role in shaping their purchasing decisions. As sustainability becomes increasingly important to consumers, businesses need to adapt their ... -
Perceived barriers inhibiting Finnish consumers from engaging in sustainable food purchasing
Tiainen, Noora (2023)Ruoan tuotannolla on huomattava vaikutus ilmaston muutokseen, ihmisten terveyteen sekä vallitseviin sosiaalisiin haasteisiin niin yksilö- kuin yhteisötasolla. Ruokavalioiden muuttamista on esitetty keskeisenä tekijänä ... -
Predicting consumer purchase intention toward hybrid vehicles : testing the moderating role of price sensitivity
Bhutto, Maqsood Hussain; Tariq, Beenish; Azhar, Sarwar; Ahmed, Khalid; Khuwaja, Faiz Muhammad; Han, Heesup (Emerald, 2022)Purpose Today, global warming is one of the most acute challenges in the world, prominently caused by greenhouse gases. The introduction of hybrid-vehicles (HVs) is thus, one of the industrial initiatives to tackle this ... -
The Effects of General and Mobile Online Shopping Skilfulness and Multichannel Self-Efficacy on Consumer Showrooming Behaviour
Makkonen, Markus; Nyrhinen, Jussi; Frank, Lauri; Karjaluoto, Heikki (University of Maribor, 2022)Although showrooming behaviour is a characteristic aspect of modern omnichannel retailing, our understanding of its antecedents remains limited. In this study, we aim to address this gap in prior research by examining how ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.