dc.contributor.advisor | Kollanus, Sami | |
dc.contributor.author | Tanhua, Kati | |
dc.date.accessioned | 2019-05-10T11:46:04Z | |
dc.date.available | 2019-05-10T11:46:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63881 | |
dc.description.abstract | Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on kirjallisuuskatsauksen avulla selvittää virtuaalitodellisuuden hyötyjä urheilussa. Tätä varten katsauk-sessa tutkittiin ensin virtuaalitodellisuuden hyötyjä yleisesti erilaisissa koulutustarkoituksissa, joista sitten etsittiin yhteneväisyyksiä urheilullisten tarpeiden kanssa. Yhteneviä hyötyjä todettiin olevan muun muassa riskien hallinnassa, toistettavuudessa ja tehokkuuden parantamisessa. | fi |
dc.description.abstract | This Bachelor’s Thesis will be conducted as a literature review. The purpose of this Bachelor’s Thesis is to find out possible advantages of using virtual reality in sports training. To answer the research question, advantages of using virtual reality in training purposes general, had to be researched first. After that, similarities between the two different uses were studied. Similar advantages were found for example in risk management, repetitions and in improving efficiency. | en |
dc.format.extent | 32 | |
dc.language.iso | fi | |
dc.title | Virtuaalitodellisuuden käytön hyödyt urheilussa | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201905102537 | |
dc.type.ontasot | Bachelor's thesis | en |
dc.type.ontasot | Kandidaatintyö | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Informaatioteknologia | fi |
dc.contributor.laitos | Information Technology | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Tietojärjestelmätiede | fi |
dc.contributor.oppiaine | Information Systems Science | en |
dc.rights.copyright | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.rights.copyright | This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. | en |
dc.contributor.oppiainekoodi | 601 | |
dc.subject.yso | virtuaalitodellisuus | |
dc.subject.yso | harjoittelu | |
dc.subject.yso | urheilu | |