Rakenteen ja kokemuksen komplementaarisuus laadullisen aineiston tulkinnassa ja analyysissa
Harni, E., Nikkola, T., & Saari, A. (2018). Rakenteen ja kokemuksen komplementaarisuus laadullisen aineiston tulkinnassa ja analyysissa. Aikuiskasvatus, 38(1), 30-45. https://doi.org/10.33336/aik.88123
Julkaistu sarjassa
AikuiskasvatusPäivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© Kirjoittajat & Kansanvalistusseura, 2018.
Tietotyön tutkimukseen kaivataan työntekijän kokemukset ja yhteiskunnan
rakenteellisen tekijät yhdistävää otetta. Näin saadaan esiin työntekijän ahdistus, joka syntyy
pakosta olla innostunut, luova ja vastuullinen.
Julkaisija
Kansanvalistusseura; Aikuiskasvatuksen tutkimusseuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-6197Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28020096
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
147-gadoliniumin rakenteen tutkimisesta
Markkinen, Erkki (1982) -
Tutkimuksen harhat meta-analyysissa nuoren tutkijan haasteena
Lupsakko, Taina; Haatainen, Kaisa; Salmi, Jukka (Suomen lääkäriliitto, 2003)Ensimmäinen vaihe väitöskirjatyötä on alan kirjallisuuteen tutustuminen. Helpoin tapa lähestyä aihetta on perehtyä tutkimusalueesta julkaistuihin kirjallisuus- katsauksiin. Meta-analyysit ovat systemaattisia kirjallisuus ... -
Psykoanalyysi ja kuollut äiti -ilmiö : (r)ajan suhde infantiilin amnesian aikaiseen traumaan
Teräväinen, Tatu (2012)Pro graduni tutkii, miten emotionaalisesti poissaolevan äidin vaikutusta lapsen psykodynamiikkaan ja eriytymisprosessiin tulisi teoreettisesti jäsentää. Tutkimus perustuu psykoanalyyttiseen kirjallisuusaineistoon. Teoreettisena ... -
Fysiikan oppituntien käsitteellisen rakenteen analyysi
Ritvanen, Esa (2010)Oppitunneista voidaan tutkia joko pintarakennetta tai syvärakennetta. Pintarakenteen analyysilla eli oppitunnin eri vaiheiden ja niiden ajallisen keston tutkimuksella ei ole löydetty yhteyksiä oppimistuloksiin, joten on ... -
Ytimen [143]62 Sm 81 rakenteen tutkimisesta
Jaakkola, Esko (1983)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.