Rakenteen ja kokemuksen komplementaarisuus laadullisen aineiston tulkinnassa ja analyysissa
Harni, E., Nikkola, T., & Saari, A. (2018). Rakenteen ja kokemuksen komplementaarisuus laadullisen aineiston tulkinnassa ja analyysissa. Aikuiskasvatus, 38(1), 30-45. https://doi.org/10.33336/aik.88123
Published in
AikuiskasvatusDate
2018Copyright
© Kirjoittajat & Kansanvalistusseura, 2018.
Tietotyön tutkimukseen kaivataan työntekijän kokemukset ja yhteiskunnan
rakenteellisen tekijät yhdistävää otetta. Näin saadaan esiin työntekijän ahdistus, joka syntyy
pakosta olla innostunut, luova ja vastuullinen.
Publisher
Kansanvalistusseura; Aikuiskasvatuksen tutkimusseuraISSN Search the Publication Forum
0358-6197Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28020096
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
147-gadoliniumin rakenteen tutkimisesta
Markkinen, Erkki (1982) -
Tutkimuksen harhat meta-analyysissa nuoren tutkijan haasteena
Lupsakko, Taina; Haatainen, Kaisa; Salmi, Jukka (Suomen lääkäriliitto, 2003)Ensimmäinen vaihe väitöskirjatyötä on alan kirjallisuuteen tutustuminen. Helpoin tapa lähestyä aihetta on perehtyä tutkimusalueesta julkaistuihin kirjallisuus- katsauksiin. Meta-analyysit ovat systemaattisia kirjallisuus ... -
Psykoanalyysi ja kuollut äiti -ilmiö : (r)ajan suhde infantiilin amnesian aikaiseen traumaan
Teräväinen, Tatu (2012)Pro graduni tutkii, miten emotionaalisesti poissaolevan äidin vaikutusta lapsen psykodynamiikkaan ja eriytymisprosessiin tulisi teoreettisesti jäsentää. Tutkimus perustuu psykoanalyyttiseen kirjallisuusaineistoon. Teoreettisena ... -
Lasin rakenteen, faasierottumisen ja kiteytymisen tutkiminen röntgendiffraktiolla
Hyötyläinen, Erkki (1976) -
Fysiikan oppituntien käsitteellisen rakenteen analyysi
Ritvanen, Esa (2010)Oppitunneista voidaan tutkia joko pintarakennetta tai syvärakennetta. Pintarakenteen analyysilla eli oppitunnin eri vaiheiden ja niiden ajallisen keston tutkimuksella ei ole löydetty yhteyksiä oppimistuloksiin, joten on ...