Tegn på sprog - set udefra : fire perspektiver
Buchardt, M., Kulbrandstad, L. I., Pitkänen-Huhta, A., & Holm, L. (2019). Tegn på sprog - set udefra : fire perspektiver. [University College Copenhagen]. https://ucc.dk/sites/default/files/tegn_paa_sprog_-_set_udefra_2019.pdf
Päivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© the Authors & University College Copenhagen, 2019.
Julkaisija
[University College Copenhagen]
Alkuperäislähde
https://ucc.dk/sites/default/files/tegn_paa_sprog_-_set_udefra_2019.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28940005
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Osallisena Suomessa : kehittämissuunnitelma maahanmuuttajien kotoutumisen edistämiseksi
Pöyhönen, Sari; Tarnanen, Mirja; Vehviläinen, Eeva-Maija; Virtanen, Aija; Pihlaja, Lenita (Jyväskylän yliopisto, soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2010) -
The Predictors of Literacy Skills among Monolingual and Bilingual Finnish-Swedish Children During First Grade
Vataja, Pia; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Aro, Mikko; Westerholm, Jari; Risberg, Ann-Katrine; Salmi, Paula (Routledge, Taylor & Francis Group, 2022)The aim of the study was to examine which predictor variables are related to literacy skills among monolingual Swedish (n = 269) and bilingual Finnish–Swedish (n = 229) children at the first grade in the Swedish-speaking ... -
Aletaan alusta : luku- ja kirjoitustaidottomat aikuiset uutta kieltä oppimassa
Tammelin-Laine, Taina (University of Jyväskylä, 2014) -
Tapetilla lukutaito ja amisreformi : Kieliverkosto Äidinkielen ja kirjallisuuden opetuksen foorumissa 2018
Kyckling, Erja (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2018) -
Reciprocal associations between social competence and language and pre-literacy skills in preschool
Pakarinen, Eija; Salminen, Jenni; Lerkkanen, Marja-Kristiina; von Suchodoletz, Antje (Suomen Varhaiskasvatus ry., 2018)The present study examined reciprocal associations between children’s social competence and language and pre-literacy skills across the preschool year. Participants were 441 children (six-year-olds; 2 ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.