Ohikiitäviä keskusteluja
Kostiainen, E., & Rautiainen, M. Ohikiitäviä keskusteluja. Ruusupuiston kärkiuutiset, (2). https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2019/4
Julkaistu sarjassa
Ruusupuiston kärkiuutisetPäivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© Kirjoittajat & Jyväskylän yliopisto, 2019.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoAsiasanat
Alkuperäislähde
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2019/4Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/29711687
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Automatic Content Analysis of Computer-Supported Collaborative Inquiry-Based Learning Using Deep Networks and Attention Mechanisms
Uribe, Pablo; Jiménez, Abelino; Araya, Roberto; Lämsä, Joni; Hämäläinen, Raija; Viiri, Jouni (Springer International Publishing, 2020)Computer-supported collaborative inquiry-based learning (CSCIL) represents a form of active learning in which students jointly pose questions and investigate them in technology-enhanced settings. Scaffolds can enhance CSCIL ... -
Tutkiva oppiminen : tapaustutkimus menetelmän sovelluksesta peruskoulun 4. luokan opiskeluun
Ruokolainen, Ritva (2008) -
Geogebra-avusteinen tutkiva matematiikka opetusharjoittelussa : tutkimuksia opettajan ja oppilaiden toiminnasta
Hähkiöniemi, Markus (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2011)Tässä artikkelikokoelmassa julkaistavat tutkimusraportit syntyivät osana johtamaani ”Tutkiva matematiikka opetusharjoittelussa” -projektia. Projektin tavoitteena on tarkastella tekijöitä, joista tutkiva matematiikan ... -
Collaborative balance rule learning : Do students’ age, group composition, prior knowledge, and scientific reasoning skills matter?
Lehtinen, Antti; Pehkonen, Salla; Nieminen, Pasi; Hähkiöniemi, Markus (University of Oslo Library, 2024)Research on balance rule learning has focused on studies done in individual settings. This study investigates how students collaboratively learn balance rules and focuses especially on four variables that potentially affect ... -
Tablet-tietokoneiden käyttö ihmisen biologian opetuksessa : tapaustutkimus 9. luokan oppilailla
Hytönen, Teija (2015)Tutkimuksessa selvitettiin tablet-tietokoneiden opetuskäytön vaikutuksia bio-logian sisältötietojen oppimiseen ja syvällisempään ymmärtämiseen. Lisäksi selvitettiin, millaisia vaikutuksia tablet-tietokoneiden käytöllä on ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.