dc.contributor.author | Salminen, Jonna | |
dc.contributor.author | Pulkkinen, Jonna | |
dc.contributor.author | Koponen, Tuire | |
dc.contributor.author | Hiltunen, Jenna | |
dc.contributor.editor | Rautopuro, Juhani | |
dc.contributor.editor | Juuti, Kalle | |
dc.date.accessioned | 2018-10-22T09:21:43Z | |
dc.date.available | 2018-10-22T09:21:43Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Salminen, J., Pulkkinen, J., Koponen, T., & Hiltunen, J. (2018). Tyttöjen ja poikien väliset osaamiserot matematiikassa. In J. Rautopuro, & K. Juuti (Eds.), <i>PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraportti</i> (pp. 235-258). Suomen kasvatustieteellinen seura. Kasvatusalan tutkimuksia, 77. <a href="http://www.urn.fi/URN:ISBN:978-952-5401-82-0" target="_blank">http://www.urn.fi/URN:ISBN:978-952-5401-82-0</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_28246242 | |
dc.identifier.other | TUTKAID_78726 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59891 | |
dc.format.extent | 381 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Suomen kasvatustieteellinen seura | |
dc.relation.ispartof | PISA pintaa syvemmältä : PISA 2015 Suomen pääraportti | |
dc.relation.ispartofseries | Kasvatusalan tutkimuksia | |
dc.rights | CC BY 4.0 | |
dc.subject.other | oppimistulokset | fi |
dc.subject.other | PISA-tutkimus | fi |
dc.subject.other | matemaattiset taidot | fi |
dc.subject.other | sukupuolierot | fi |
dc.title | Tyttöjen ja poikien väliset osaamiserot matematiikassa | |
dc.type | bookPart | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201810034314 | |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Koulutuksen tutkimuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Faculty of Education and Psychology | en |
dc.contributor.laitos | Department of Education | en |
dc.contributor.laitos | Finnish Institute for Educational Research | en |
dc.contributor.oppiaine | Erityispedagogiikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Koulutuksen tutkimuslaitos | fi |
dc.contributor.oppiaine | Special Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Finnish Institute for Educational Research | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/BookItem | |
dc.date.updated | 2018-10-03T09:15:07Z | |
dc.relation.isbn | 978-952-5401-81-3 | |
dc.description.reviewstatus | peerReviewed | |
dc.format.pagerange | 235-258 | |
dc.relation.issn | 1458-1094 | |
dc.relation.numberinseries | 77 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittajat & Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018. | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | oppimistulokset | |
dc.subject.yso | PISA-tutkimus | |
dc.subject.yso | matemaattiset taidot | |
dc.subject.yso | sukupuolierot | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p8587 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p22506 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p23002 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p5290 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |