Book Review: The Participatory Condition in the Digital Age
Chia, A. (2018). Book Review: The Participatory Condition in the Digital Age. International Journal of Communication, 12, 3427-3430. Retrieved from http://ijoc.org/index.php/ijoc/article/view/10099/2436
Published in
International Journal of CommunicationAuthors
Date
2018Discipline
Nykykulttuurin tutkimusCopyright
© Chia 2018
Publisher
University of Southern CaliforniaISSN Search the Publication Forum
1932-8036Keywords
Original source
http://ijoc.org/index.php/ijoc/article/view/10099/2436Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Scales of participation and multi-scalar citizenship in EU participatory governance
Mäkinen, Katja (SAGE Publications, 2021)The EU still has a democratic deficit and its legitimacy is strongly questioned. This reveals the importance of citizenship and participation in the context of the challenges the EU faces today. The article contributes to ... -
Workers’ and volunteers’ ideas about the benefits of young people’s cultural participation : a critical capital-based approach
Husu, Hanna-Mari; Kumpulainen, Kaisu (Routledge, 2021)This article deals with non-profit sector and voluntary workers’ understandings of the benefits of young people’s participation in cultural and leisure projects in Central Finland. Active participation is highlighted on a ... -
Asiantuntijuus digiajalla
Jakonen, Mikko (Työelämän tutkimusyhdistys ry ; Tampereen yliopisto, Työelämän tutkimuskeskus, 2017)Kirja-arvio: Richard Susskind & Daniel Susskind: The Future of the Professions. How Technology Will Transform the Work of Human Experts. Oxford University Press. Oxford 2016. 368s. -
Lankoski, Petri ja Staffan Björk, toim. (2015) Game Research Methods: An Overview [Kirja-arvio]
Arjoranta, Jonne; Siitonen, Marko; Välisalo, Tanja (Tampereen yliopisto, 2016) -
Kirja-arvostelut alustataloudessa : esimerkkinä käyttäjälähtöiset arvostelut Instagramissa
Jaakkola, Maarit; Räisä, Tiina (Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ry, 2021)Kulttuurituotteita eivät sosiaalisen median aikakaudella enää arvostele julkisesti vain perinteisen median ammattikriitikot, vaan myös tavalliset ihmiset osallistuvat teosten julkiseen arvottamiseen erilaisilla digitaalisilla ...