Lankoski, Petri ja Staffan Björk, toim. (2015) Game Research Methods: An Overview [Kirja-arvio]
Arjoranta, J., Siitonen, M., & Välisalo, T. (2016). Lankoski, Petri ja Staffan Björk, toim. (2015) Game Research Methods: An Overview [Kirja-arvio]. In R. Koskimaa, J. Arjoranta, U. Friman, F. Mäyrä, O. Sotamaa, & J. Suominen (Eds.), Pelitutkimuksen vuosikirja 2016 (pp. 66-67). Tampereen yliopisto. Pelitutkimuksen vuosikirja, 2016. http://www.pelitutkimus.fi/vuosikirja-2016
Julkaistu sarjassa
Pelitutkimuksen vuosikirjaToimittajat
Päivämäärä
2016Tekijänoikeudet
© Kirjoittajat ja Pelitutkimuksen vuosikirja, 2016. Julkaistu avoimesti Creative Commons -lisenssillä.
Julkaisija
Tampereen yliopistoEmojulkaisun ISBN
978-952-03-0268-9Kuuluu julkaisuun
Pelitutkimuksen vuosikirja 2016ISSN Hae Julkaisufoorumista
1798-355X
Alkuperäislähde
http://www.pelitutkimus.fi/vuosikirja-2016Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26416477
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on © Kirjoittajat ja Pelitutkimuksen vuosikirja, 2016. Julkaistu avoimesti Creative Commons -lisenssillä.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kirja-arvio: Rakenteellinen sosiaalityö. Sosiaalitutkimuksen vuosikirja 2014
Eräsaari, Leena (Sosiaalialan korkeakoulutettujen ammattijärjestö Talentia ry; Sosiaalityön tutkimuksen seura, 2014) -
Multiverse ethnography : A qualitative method for gaming and technology use research
Karhulahti, Veli-Matti; Kauraoja, Valtteri; Ouninkorpi, Olli; Perttu, Soli; Perälä, Jussi; Toivanen, Vilma; Siutila, Miia (Intellect, 2022)This article introduces multiverse ethnography as a systematic team-based qualitative method for studying the mechanical, structural and experiential properties of video games and other technological artefacts. Instead of ... -
Asiantuntijuus digiajalla
Jakonen, Mikko (Työelämän tutkimusyhdistys ry ; Tampereen yliopisto, Työelämän tutkimuskeskus, 2017)Kirja-arvio: Richard Susskind & Daniel Susskind: The Future of the Professions. How Technology Will Transform the Work of Human Experts. Oxford University Press. Oxford 2016. 368s. -
Abigail De Kosnik: Rogue Archives : Digital Cultural Memory and Media Fandom [book review]
Välisalo, Tanja (Statsbiblioteket; Sammenslutningen af Medieforskere i Danmark, 2018) -
Book Review: The Participatory Condition in the Digital Age
Chia, Aleena (University of Southern California, 2018)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.