Eräsuora henkilöön viittaaminen oppijansuomessa
Seilonen, M. (2013). Eräsuora henkilöön viittaaminen oppijansuomessa. Virittäjä, 2013(1). http://ojs.tsv.fi/index.php/virittaja/article/view/7931
Published in
VirittäjäAuthors
Date
2013Discipline
Suomi toisena ja vieraana kielenäCopyright
© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2013
Publisher
Kotikielen SeuraISSN Search the Publication Forum
0042-6806Keywords
Original source
http://ojs.tsv.fi/index.php/virittaja/article/view/7931Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/23028054
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Epäsuora henkilöön viittaaminen oppijansuomessa
Seilonen, Marja (Jyväskylän yliopisto, 2013) -
Transitiivikonstruktio ikkunana syntaksin kehitykseen : infiniittiset rakenteet ja passiivi taidon indikaattoreina S2-oppijoiden teksteissä
Reiman, Nina (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys (AFinLA), 2011)In the field of Finnish as a second language, there has hitherto been little research on the development of syntax. This article presents quantitative findings of the use of a common and versatile syntactic pattern – the ... -
Kontrastiivinen analyysi, transfer ja toisen kielen oppiminen
Sajavaara, Kari (Jyväskylän yliopisto, 2006)Valtaosa vieraan kielen aikuisopiskelijoista on hyvin tietoisia siitä, että äidinkieli kummittelee tavalla tai toisella, joskus enemmän, joskus vähemmän, opittavan kielen tuottamisessa ja tuotoksissa. Aika merkillisenä ... -
How do MMORPGs facilitate language learning for Finnish EFL students?
Autio, Petri; Takamaa, Jesse (2020)Englannin kielen globaalista vahvasta asemasta johtuen koulun ulkopuolinen kielenoppiminen on entistäkin tärkeämpi tapa hankkia ja pitää yllä kielitaitoa. Oppijan tulee altistua autenttiselle kielelle, mikä ei välttämättä ... -
Peer interaction, mediation, and a view of teachers as creators of learner L2 development
Poehner, Matthew E.; Leontjev, Dmitri (Wiley-Blackwell, 2023)SLA researchers in a variety of theoretical traditions have argued that interaction is essential to supporting learner L2 (second/foreign language) development. While L2 research informed by sociocultural theory has generally ...