Tietäminen ja oppiminen vieraskielisen luokkahuoneen vuorovaikutuksellisina toimintoina
Jakonen, T. (2015). Tietäminen ja oppiminen vieraskielisen luokkahuoneen vuorovaikutuksellisina toimintoina. Virittäjä, 119(1). http://ojs.tsv.fi/index.php/virittaja/article/view/48349
Published in
VirittäjäAuthors
Date
2015Discipline
Soveltava kielitiedeCopyright
© Kirjoittaja & Kotikielen Seura, 2015
Publisher
Kotikielen SeuraISSN Search the Publication Forum
2242-8828Keywords
Original source
http://ojs.tsv.fi/index.php/virittaja/article/view/48349Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24657358
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Selvitys kotimaisten kielten kielikylpyopetuksen ja vieraskielisen opetuksen tilanteesta Suomessa : kuntatason tarkastelu
Kangasvieri, Teija; Miettinen, Elisa; Palviainen, Hannele; Saarinen, Taina; Ala-Vähälä, Timo (Jyväskylän yliopisto, soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2012) -
Äidinkielen rooli vieraskielisen opetuksen eriyttämisessä
Roiha, Anssi (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2013)This article examines the role of pupils’ L1 in Content and Language Integrated Learning (CLIL) and summarises a part of a two-phased mixed methods research. In the qualitative phase, three CLIL teachers were interviewed ... -
Robotti luokkahuoneen ekosysteemissä : robotit kestävän kehityksen tavoitteiden edistäjinä?
Maijala, Minna; Mutta, Maarit (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2022)Kielten opetus on nopeasti muuttuvassa maailmassa jatkuvasti uusien haasteiden edessä. Monet näistä haasteista liittyvät kulttuurien kohtaamiseen, monikielisyyteen ja oppimisympäristöjen muuttumiseen teknologisen kehityksen ... -
Knowing matters : how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction
Jakonen, Teppo (University of Jyväskylä, 2014)