Valta, vastarinta ja moniarvoisuus parantamisen historiassa
Andell, K. (2018). Valta, vastarinta ja moniarvoisuus parantamisen
historiassa. J@rgonia, 16 (31), 123-128. Retrieved from URN:NBN:fi:jyu-201805302906
Published in
J@rgoniaAuthors
Date
2018Copyright
© Andell, 2018
Arvio teoksesta Hokkanen, Markku & Kalle Kananoja (toim.) Kiistellyt tiet terveyteen. Parantamisen monimuotoisuus globaalihistoriassa. Historiallisia tutkimuksia 273. Helsinki: Suomalaisen Kirjallisuuden Seura. 2017. 355 s. ISBN 978-952-222-840-6.
Publisher
Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
1459-305XMetadata
Show full item recordCollections
- J@rgonia [293]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
ITIL-mallin soveltaminen asiakaspalvelun laadun parantamisen mahdollistajana
Sorvali, Aleksi (2020)Asiakaspalvelua tarjoavien informaatioteknologiaorganisaatioiden liiketoiminta on hyvin riippuvainen asiakaspalvelun laadusta ja sen kustannustehokkuudesta. Tutkielma toteutettiin kirjallisuuskatsauksena ja tarkoituksena ... -
Museon tavoitettavuuden parantamisen mahdollisuus museo-opetuksessa virtuaalimuseosivujen ja verkko-oppimateriaalien avulla presidentti K. J. Ståhlbergin lapsuudenkotimuseossa
Kumpumäki, Teija (2020)Tutkimuksessa pyrittiin kartoittamaan Haapajärven ala- ja yläkoulujen opetushenkilöstöön kuuluvien henkilöiden näkemyksiä K. J. Ståhlbergin lapsuudenkotimuseon aukioloajoista, virtuaalimuseon ja verkko-oppimateriaalien ... -
Parantamisen varaa ilman et tarvii tehhä mittään : diskurssianalyysi triathlonharrastajien suunterveyskäyttäytymisen muutospuheesta
Partanen, Annika (2017)Suunterveys on tärkeä osa yleistä terveyttä ja elämänlaatua. Suuren suosion saavuttanut kestävyyslaji triathlon tuo harrastajilleen vaativien harjoitus- ja ravitsemusmenetelmien lisäksi mukanaan haasteet suunterveydelle. ... -
Parantamisen monimuotoisuutta tarkan linssin läpi
Kontturi, Saara-Maija (Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopisto, 2022)