Elämän kestävää innostusta ja avaintaitoja
Kaikkonen, A. (2018, 26.4.2018). Elämän kestävää innostusta ja avaintaitoja. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/anna-kaikkonen-elaman-kestavaa-innostusta-ja-avaintaitoja
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© Kaikkonen & Jyväskylän yliopisto, 2018.
Avoimen yliopiston opiskelijat ovat innokkaita elinikäisiä oppijoita. Opiskelijoilta
kootun palautteen mukaan avoimen opinnoissa eniten kehittyi juuri innokkuus
elinikäiseen oppimiseen. Intoa on, entä osaamista?
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/anna-kaikkonen-elaman-kestavaa-innostusta-ja-avaintaitojaJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28027730
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Avoin yliopisto [167]
- Tiedeblogi [127]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Jatkuva oppiminen korkeakouluissa : linjaukset koulutuksen tarjoajan näkökulmasta
Heino, Tarja (2021)Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita jatkuvan oppimisen osalta on Suomessa vuosina 2017–2021 linjattu korkeakoulukontekstissa ja mitä vaatimuksia tehdyt linjaukset asettavat korkeakoulujen jatkuvan oppimisen ... -
Työelämävetoisen korkeakoulupolitiikan ja syvällisen oppimisen välinen ristiriita
Matikainen, Minni; Tervasmäki, Tuomas (Edistyksellinen tiedeliitto, 2021) -
Oppiminen ja opettajuus jatkuvan oppimisen uuspedagogiikassa
Maunumäki, Minna; Valkonen, Leena (Kansanvalistusseura, 2022)Yliopisto-opettajan on puolustettava sellaista jatkuvaa oppimista, jonka varassa on mahdollista rakentaa pedagogisiin suhteisiin perustuvaa, pitkäjänteistä, uudistavaa, tutkimusperustaista ja hitaasti sivistävää ... -
Vertaistuella verkkoon : tutkimus Ikääntyvien yliopiston tietotekniikkatutoreiden ohjauskokemuksista
Lahtinen, Minna-Maria (2012)Tutkimuksen tarkoitus on kartoittaa Ikääntyvien yliopiston atk-tutoreiden motivaatiota, koulutustarvetta ja vertaistuen merkitystä tutortoiminnalleen. Motivaatiota tarkastellaan onnistumisen kokemusten kautta, koulutustarvetta ... -
Elämisen taidosta elinikäiseen oppimiseen? : itsekasvatus avoimen yliopiston valtakunnallisissa strategioissa
Vähäkangas, Kristiina (2017)Tutkimuksessa tarkastellaan itsekasvatus-käsitettä sekä historiallisessa että nykyisessä merkityksessä. J. A. Hollon (1885-1967) mukaan itsekasvatus on kasvatuksen erikoismuoto, jossa kasvattava toiminta kohdistuu omaan ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.