University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Artikkelit
  • Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
  • View Item
JYX > Artikkelit > Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta > View Item

Checkpoint Leonardo riemastuttaa koululaisia yhdistelemällä tiedettä, taidetta ja teknologiaa museoympäristössä

ThumbnailFinal Draft
View/Open
312.6 Kb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Lindell, A., & Turpeinen, S. (2014). Checkpoint Leonardo riemastuttaa koululaisia yhdistelemällä tiedettä, taidetta ja teknologiaa museoympäristössä. Dimensio, 78(1), 22-25.
Published in
Dimensio
Authors
Lindell, Anssi |
Turpeinen, Sirpa
Date
2014
Discipline
Matematiikka ja luonnontieteetMatematiikka ja luonnontieteet
Copyright
© 2014. Tekijät & Matemaattisten aineiden opettajien liitto.

 
Publisher
Matemaattisten aineiden opettajien liitto
ISSN Search the Publication Forum
0782-6648
Keywords
Checkpoint Leonardo -hanke taide teknologia museot koululaiset tiede
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201804192127

Publication in research information system

https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28012815

Metadata
Show full item record
Collections
  • Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta [2285]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Checkpoint Leonardo Network (CPLN) 

    Kähkönen, Anna-Leena; Lehtinen, Antti (Jyväskylän yliopisto, 2019)
  • Checkpoint Leonardo – combining informal science and art education to primary and science teacher education 

    Lindell, Anssi; Autio-Hiltunen, Marjo; Kähkönen, Anna-Leena; Lokka, Antti (Charles University in Prague; MATFYZPRESS, 2014)
    Both artists and scientists want to make the invisible world visible. Checkpoint Leonardo (CPL) is a project for teaching and learning the art and science ways to gain knowledge of the world in informal museum and school ...
  • STEAM : tiedettä, teknologiaa, insinööritaitoja, taiteita ja matematiikkaa yhdistävä tutkiva oppiminen esiopetuksessa 

    Nykänen, Virpi (2018)
    Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella, miten lapsen tutkiva toiminta sekä tiedettä, teknologiaa, taidetta ja matematiikkaa yhdistävä STEAM-pedagogiikka soveltuu toimintamuodoksi esiopetukseen. Tavoitteena oli ...
  • Haihtuvaa taidetta : orgaaninen erityisherkkä nykytaide museokokoelmissa 

    Jauho, Johanna (2022)
    Tutkimukseni tavoitteena on perehtyä suomalaisten taidemuseoiden kokoelmaan koskeviin menettelytapoihin, kun kyseessä ovat erityisherkkiä orgaanisia osia sisältävät nykytaiteen teokset. Rajasin tutkimukseni teoksiin, joiden ...
  • Ikääntyneiden terveydenhuollon työntekijöiden asenteet teknologiaa kohtaan ja teknologian hyödyntämisen määrä 

    Vaahtoluoto, Ville; Räty, Paavo (2022)
    Terveydenhuollon teknologinen kehitys on nopeaa ja kaikki työntekijät eivät pysy kehityksen tahdissa. Tämä voi johtaa negatiivisiin asenteisiin teknologian hyödyntämistä kohtaan. Työvoima ikääntyy maailmanlaajuisesti ja ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre