Checkpoint Leonardo riemastuttaa koululaisia yhdistelemällä tiedettä, taidetta ja teknologiaa museoympäristössä
Lindell, A., & Turpeinen, S. (2014). Checkpoint Leonardo riemastuttaa koululaisia yhdistelemällä tiedettä, taidetta ja teknologiaa museoympäristössä. Dimensio, 78(1), 22-25.
Published in
DimensioDate
2014Copyright
© 2014. Tekijät & Matemaattisten aineiden opettajien liitto.
Publisher
Matemaattisten aineiden opettajien liittoISSN Search the Publication Forum
0782-6648Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28012815
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
STEAM : tiedettä, teknologiaa, insinööritaitoja, taiteita ja matematiikkaa yhdistävä tutkiva oppiminen esiopetuksessa
Nykänen, Virpi (2018)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella, miten lapsen tutkiva toiminta sekä tiedettä, teknologiaa, taidetta ja matematiikkaa yhdistävä STEAM-pedagogiikka soveltuu toimintamuodoksi esiopetukseen. Tavoitteena oli ... -
Checkpoint Leonardo Network (CPLN)
Kähkönen, Anna-Leena; Lehtinen, Antti (Jyväskylän yliopisto, 2019) -
Suuret teknologiat : miten teknologiaa kuvattiin Helsingin Sanomien uutisoinnissa ja kirjoittelussa vuosina 1889-1930
Mattila, Pertti (2016)Tutkimuksessa tarkastellaan teknologian historiaa 1900-luvun vaihteen Suo-messa. Päälähteenä toimii vuodesta 1889 lähtien julkaistu sanomalehti, Helsingin Sanomat. Tutkimuksessa selvitetään aineistolähtöisen grounded theory ... -
Ikääntyneiden terveydenhuollon työntekijöiden asenteet teknologiaa kohtaan ja teknologian hyödyntämisen määrä
Vaahtoluoto, Ville; Räty, Paavo (2022)Terveydenhuollon teknologinen kehitys on nopeaa ja kaikki työntekijät eivät pysy kehityksen tahdissa. Tämä voi johtaa negatiivisiin asenteisiin teknologian hyödyntämistä kohtaan. Työvoima ikääntyy maailmanlaajuisesti ja ... -
"Siinä ei siirrytä vain kynän käytöstä tietokoneen käyttöön" : museoiden kokemuksia teknologian käytöstä
Ruusuvirta, Minna (2008)Museot ovat merkittäviä toimijoita yhteiskunnassa. Valitsemalla mitä tietoa ne keräävät, tallentavat, ylläpitävät ja esittävät ihmisestä ja hänen ympäristöstään ne samalla vastaavat kysymyksiin siitä keitä me olemme, mitä ...