Die Praxis der Online-Bildungsberatung und Implikationen für die Skills der Beraterinnen und Berater
Kettunen, J., & Oberwasserlechner, B. (2017). Die Praxis der Online-Bildungsberatung und Implikationen für die Skills der Beraterinnen und Berater. In C. D. Ramírez-Schiller, E. Baloch-Kaloianov, S. Krischanitz, & C. Meier (Eds.), Euroguidance-Fachtagung 2017. Guidance 4.0 : Neue Tools und Skills in der Beratung (pp. 39-44). Euroguidance Österreich. https://bildung.erasmusplus.at/fileadmin/Dokumente/bildung.erasmusplus.at/Policy_Support/Euroguidance/Produkte/Euroguidance_Fachtagung_2017.pdf
Toimittajat
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© the Authors & Euroguidance Österreich, 2017.
Julkaisija
Euroguidance ÖsterreichKonferenssi
Euroguidance-FachtagungKuuluu julkaisuun
Euroguidance-Fachtagung 2017. Guidance 4.0 : Neue Tools und Skills in der BeratungAsiasanat
Alkuperäislähde
https://bildung.erasmusplus.at/fileadmin/Dokumente/bildung.erasmusplus.at/Policy_Support/Euroguidance/Produkte/Euroguidance_Fachtagung_2017.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27973472
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kriittinen katsaus aikuisopiskelijoiden verkko-opiskelun oppimistuloksia selittäviin tekijöihin
Juomoja, Matias (2018)Tutkimus käsittelee aikuisopiskelijoiden verkko-oppimisen edellytyksiin, laatuun ja oppimistuloksiin vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa laadullisten tekijöiden vaikutusta aikuisopiskelijoille ... -
Verkko-opetuksen laatu ammattikorkeakoulussa
Marquez, Maria del Mar (2021)Tämän laadullisen tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaisista elementeistä rakentuu laadukas verkko-opetus. Tutkimus toteutettiin eräässä suurehkossa suomalaisessa ammattikorkeakoulussa. Tutkimuskysymykset liittyivät ... -
Digital media in blended coaching : interaction and distance presence in adult education
Pihlajamäki, Timo (2011)In this study were studied the dimensions and advantages of the digital media in the adult education and distance presence. The point of view and limiting of the study was coaching and the significance of face-to-face ... -
Digitaalinen portfolio oppimisen ja arvioinnin tukena virtuaaliyliopistossa
Kaisto, Jenni (2004) -
Enhancing web course design using action research
Hiltunen, Leena (University of Jyväskylä, 2010)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.