Miten tukea opiskelijavalintajärjestelmän uudistumista vaihtoehtoisilla reiteillä?
Lerkkanen, J. Miten tukea opiskelijavalintajärjestelmän uudistumista vaihtoehtoisilla reiteillä?. Ruusupuiston uutiset, (1). https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/1-2018/2
Julkaistu sarjassa
Ruusupuiston uutisetTekijät
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© Lerkkanen & Jyväskylän yliopisto, 2018.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoAsiasanat
Alkuperäislähde
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/1-2018/2Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27913616
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Recognition of prior learning (RPL) among international higher education students in Finland
Merikallio, Réka (2019)The importance of recognition of prior learning (RPL) gained through various learning settings has become a central aspect within the discourse on lifelong learning and knowledge-based society. Accordingly, higher education ... -
Good learning in accounting : phenomenographic study on experiencies of Finnish higher education students
Eskola, Anne (University of Jyväskylä, 2011) -
European lifelong guidance policies : progress report 2013-14 : a report on the work of the European Lifelong Guidance Policy Network 2013-14
Vuorinen, Raimo; Watts, Tony; Borbély-Pecze, Tibor Bors; Hooley, Tristram; McCarthy, John; Halmiala, Marjo; Ruusuvirta, Outi (University of Jyväskylä, 2014) -
European lifelong guidance policies : progress report 2011-12 : a report on the work of the European Lifelong Guidance Policy Network 2011-12
Vuorinen, Raimo; Watts, Anthony G. (University of Jyväskylä, 2012) -
From a “Student” to a Lifelong “Consumer” of Education? Constructions of Educability in Adult Students’ Narrative Life Histories
Siivonen, Päivi (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2010)The focus of this study was to examine the constructions of the educable subject of the lifelong learning (LLL) narrative in the narrative life histories of adult students at general upper secondary school for adults ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.