Keskitetty koulutuksen kehittäminen – hyvä vai huono uutinen?
Rautio, R. (2017, 14.12.2017). Keskitetty koulutuksen kehittäminen – hyvä vai huono uutinen?. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/riitta-rautio-keskitetty-koulutuksen-kehittaminen
Published in
TiedeblogiAuthors
Date
2017Copyright
© Rautio & Jyväskylän yliopisto, 2017.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335Keywords
Original source
https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/riitta-rautio-keskitetty-koulutuksen-kehittaminenPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27788418
Metadata
Show full item recordCollections
- Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta [5870]
- Tiedeblogi [127]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Mikä meitä ohjaa? : artikkelikokoelma Jyväskylässä 5.-6.9.2005 järjestetystä korkeakoulutuksen tutkimuksen IX symposiumista
Aarrevaara, Timo; Herranen, Jatta; Korkeakoulutuksen tutkimuksen symposiumi (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2006) -
Omia kokemuksia tutkijakoulutuksesta ja ehdotuksia koulutuksen kehittämiseen
Neittaanmäki, Pekka (Jyväskylän yliopisto, 2024) -
Lukiokoulutuksen ja ammatillisen koulutuksen opinto-ohjauksen määrällinen saatavuus ja riittävyys
Kettunen, Jaana; Ruusuvirta-Uuksulainen, Outi; Rautopuro, Juhani; Vuorinen, Raimo; Piirilä, Eelis (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2023) -
Foundations for Esports Curricula in Higher Education
Scott, Michael James; Summerley, Rory; Besombes, Nicolas; Connolly, Cornelia; Gawrysiak, Joey; Halevi, Tzipora; Jenny, Seth E.; Miljanovic, Michael; Stange, Melissa; Taipalus, Toni; Williams, J. Patrick (Association for Computing Machinery, 2021)Esports has generated an industry of increasing economic and cultural importance. In recent years, universities and other higher education institutions have responded to its growth by establishing programmes of study which ... -
”Opetussuunnitelmaan ja sen sisältöihin on vaikea vaikuttaa” : yliopisto-opiskelijoiden tulkintoja opetussuunnitelman omistajuudesta, osallisuudesta ja osallistumattomuudesta
Kallonen, Tanja; Ukkonen-Mikkola, Tuulikki; Eskola, Jari (Tampere University Press, 2022)