Teknologioilla parempaa pedagogiikkaa
Myllymäki, M. (2017, 30.11.2017). Teknologioilla parempaa pedagogiikkaa. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/toimitus/teknologioilla-parempaa-pedagogiikkaa-1
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Myllymäki & Jyväskylän yliopisto, 2017.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/teknologioilla-parempaa-pedagogiikkaa-1Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27393359
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kokkolan yliopistokeskus Chydenius [352]
- Tiedeblogi [127]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yhdessä parempaa pedagogiikkaa : interaktiivisuus opetuksessa ja oppimisessa
Jääskelä, Päivikki; Klemola, Ulla; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Poikkeus, Anna-Maija; Rasku-Puttonen, Helena; Eteläpelto, Anneli (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2016) -
Oivallus: Digitalisoituva yliopisto tarvitsee pedagogiikkaa
Maunumäki, Minna (Professoriliitto; Tieteentekijät; Yliopistojen opetusalan liitto, 2024)Digitalisaatiolla koulutuksesta tehdään saavutettavaa, mutta koulutuksen kehittämistä ei saa alistaa taloudellisille ja välineellisille intresseille. Oppimiseen tarvitaan ohjausta, argumentointia ja reflektointia. -
Käänteisen oppimisen sopivuus : käsityksiin pohjautuva tarkastelu ammattikorkeakouluopetuksen näkökulmasta
Moilanen, Tarja (2019)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää ammattikorkeakouluopettajien ja opetusta tukevien toimijoiden käsityksiä käänteisestä oppimisesta ja näitä käsityksiä hyödyntäen arvioida millainen käänteisen oppimisen malli tähän ... -
”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
Sallinen, Heljä; Perälä, Anna (2020)Käänteisellä oppimisella tarkoitetaan oppijalähtöistä oppimiskulttuuria, jossa opettaja tukee oppilaan itseohjautuvuuteen kasvamista antamalla oppilaalle enemmän vastuuta ja vapautta. Tämän tutkimuksen tehtävänä oli selvittää ... -
Developing and Evaluating Educational Innovations for STEAM Education in Rapidly Changing Digital Technology Environments
Lavicza, Zsolt; Weinhandl, Robert; Prodromou, Theodosia; Anđić, Branko; Lieban, Diego; Hohenwarter, Markus; Fenyvesi, Kristof; Brownell, Christopher; Diego-Mantecón, Jose Manuel (MDPI AG, 2022)In this paper, we offer three examples from our research projects on both technological and pedagogical innovations to illustrate the impact of rapid technology changes on research. Members of our research team both developed ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.