Nuorten näkemys Euroopasta nyt ja lähitulevaisuudessa : kansainvälisen ICCS 2016 -tutkimuksen Eurooppa-arviointi
Muu nimeke
Kansainvälisen ICCS 2016 -tutkimuksen Eurooppa-arviointiJulkaisija
Koulutuksen tutkimuslaitosISBN
978-951-39-7231-8Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tutkimuksia [43]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Nuorten yhteiskunnalliset tiedot, osallistuminen ja asenteet : kansainvälisen ICCS 2016 -tutkimuksen päätulokset
Mehtäläinen, Jouko; Niilo-Rämä, Mikko; Nissinen, Virva (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2017) -
Nuorten yhteiskunnalliset tiedot, osallistuminen ja asenteet : kansainvälisen ICCS 2009 -tutkimuksen päätulokset
Suoninen, Annikka; Kupari, Pekka; Törmäkangas, Kari (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2010)Kansainvälisen ICCS-tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaiset valmiudet nuorilla on toimia ja osallistua aktiivisina kansalaisina 21. vuosisadan yhteiskunnassa. Tutkimukseen osallistui 38 maata eri puolilta ... -
Nuorten yhteiskunnalliset tiedot, osallistuminen ja asenteet : kansainvälisen ICCS 2009 -tutkimuksen ensituloksia
Suoninen, Annikka; Kupari, Pekka; Törmäkangas, Kari (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2010)Kansainvälisen ICCS-tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaiset valmiudet nuorilla on toimia ja osallistua aktiivisina kansalaisina 21. vuosisadan yhteiskunnassa. Tutkimukseen osallistui 38 maata eri puolilta ... -
Applications of the three-estate doctrine : Swedish local sermons and the social order, 1790–1820
Tammela, Joonas (Lund University Press, 2023)This chapter places the religio-political messages conveyed from Swedish pulpits at the centre of attention. By means of a close analysis of sermons delivered in seven different kinds of local parishes in the Swedish realm ... -
Sosiaalinen media ja sosiaalinen tausta teini-ikäisten nuorten kulutusasenteiden selittäjinä
Wilska, Terhi-Anna; Rantala, Eero; Tuominen, Jesse (Nuorisotutkimusseura, 2020)Tässä artikkelissa tarkastelemme sosiaalisen median vaikuttajien seuraamisen, kaveripaineen ja sosiodemografisten muuttujien yhteyttä nuorten kulutusasenteisiin. Tutkimus pohjautuu kuluttajaksi sosiaalistumisen teorioihin ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.