Oikeus kouluttautumiseen auttaa yhteiskuntaa kehittymään
Stark, L. (2016, 1.11.2016). Oikeus kouluttautumiseen auttaa yhteiskuntaa kehittymään. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/stark
Published in
TiedeblogiAuthors
Date
2016Copyright
© Stark & Jyväskylän yliopisto, 2016.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335Keywords
Original source
https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/starkPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27278965
Metadata
Show full item recordCollections
- Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta [6433]
- Tiedeblogi [127]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Luokanopettajan eettisen arvopohjan rakentuminen osana muuttuvaa yhteiskuntaa : "onks mulla ylipäätään eettisiä arvoja ollenkaan"
Kontturi, Juha-Pekka (2011)Kontturi, J-P. 2011. Luokanopettajan eettisen arvopohjan rakentuminen osana muuttuvaa yhteiskuntaa. ”Onks mulla ylipäätään eettisiä arvoja ollenkaan?” Jyväskylän Yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. Pro gradu -tutkielma. ... -
Onko poliksessa ihmisoikeuksia? : Hannah Arendtin ihmisoikeusajattelu suhteessa Giorgio Agambeniin ja Jacques Rancièreen
Larkkonen, Ville (2020)Tutkielma käsittelee Hannah Arendtin ihmisoikeusajattelua suhteessa Giorgio Agambeniin ja Jacques Rancièreen. Arendt on vaikuttanut merkittävällä tavalla Agambenin ajatteluun. Rancière on kritisoinut molempia ajattelijoita. ... -
Gendered citizenship in rural Uganda : Localized, exclusive and active
Ndidde, Alice N.; Ahimbisibwe, Karembe F.; Kontinen, Tiina (Routledge, 2020)This chapter scrutinizes ways in which practices of citizenship are embedded and interwoven in local contexts and existing power relations. It draws from a participatory qualitative study conducted in two districts, Kiboga ... -
Learning in a Ugandan gender advocacy NGO : Organizational growth and institutional wrestling
Kontinen, Tiina; Ndidde, Alice N. (Routledge, 2020)The chapter explores organizational learning in a Ugandan gender advocacy organization, Action for Development (ACFODE), in the course of history of over 30 years. It identifies three instances of learning: changes in the ...