Oikeus kouluttautumiseen auttaa yhteiskuntaa kehittymään
Stark, L. (2016, 1.11.2016). Oikeus kouluttautumiseen auttaa yhteiskuntaa kehittymään. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/stark
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2016Tekijänoikeudet
© Stark & Jyväskylän yliopisto, 2016.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/fi/blogit/tiedeblogi/starkJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27278965
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta [6382]
- Tiedeblogi [127]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Luokanopettajan eettisen arvopohjan rakentuminen osana muuttuvaa yhteiskuntaa : "onks mulla ylipäätään eettisiä arvoja ollenkaan"
Kontturi, Juha-Pekka (2011)Kontturi, J-P. 2011. Luokanopettajan eettisen arvopohjan rakentuminen osana muuttuvaa yhteiskuntaa. ”Onks mulla ylipäätään eettisiä arvoja ollenkaan?” Jyväskylän Yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. Pro gradu -tutkielma. ... -
Onko poliksessa ihmisoikeuksia? : Hannah Arendtin ihmisoikeusajattelu suhteessa Giorgio Agambeniin ja Jacques Rancièreen
Larkkonen, Ville (2020)Tutkielma käsittelee Hannah Arendtin ihmisoikeusajattelua suhteessa Giorgio Agambeniin ja Jacques Rancièreen. Arendt on vaikuttanut merkittävällä tavalla Agambenin ajatteluun. Rancière on kritisoinut molempia ajattelijoita. ... -
Gendered citizenship in rural Uganda : Localized, exclusive and active
Ndidde, Alice N.; Ahimbisibwe, Karembe F.; Kontinen, Tiina (Routledge, 2020)This chapter scrutinizes ways in which practices of citizenship are embedded and interwoven in local contexts and existing power relations. It draws from a participatory qualitative study conducted in two districts, Kiboga ... -
Learning in a Ugandan gender advocacy NGO : Organizational growth and institutional wrestling
Kontinen, Tiina; Ndidde, Alice N. (Routledge, 2020)The chapter explores organizational learning in a Ugandan gender advocacy organization, Action for Development (ACFODE), in the course of history of over 30 years. It identifies three instances of learning: changes in the ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.