dc.contributor.author | Kari, Tuomas | |
dc.date.accessioned | 2017-06-29T08:26:53Z | |
dc.date.available | 2018-06-10T21:35:29Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Kari, T. (2017). Digitaaliset liikuntapelit : huvia ja terveyshyötyä. <i>Liikunta ja tiede</i>, <i>54</i>(2-3), 4-8. <a href="https://fl-cdn.scdn1.secure.raxcdn.com/files/sites/4708/l-t2-317_4-8_lowres-0dd02958-dfc3-44bf-8643-a4f27bc2a08c.pdf" target="_blank">https://fl-cdn.scdn1.secure.raxcdn.com/files/sites/4708/l-t2-317_4-8_lowres-0dd02958-dfc3-44bf-8643-a4f27bc2a08c.pdf</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_27091622 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/54714 | |
dc.description.abstract | Digitaalisen pelaamisen on
yleisesti ajateltu lisäävän
ihmisten passiivista aikaa,
mutta pelaaminen voi myös
toimia terveyden ja hyvinvoinnin
edistämisen välineenä.
Digitaaliset liikuntapelit
yhdistävät pelaamisen ja
liikunnan ja vaativat pelaajalta
fyysistä aktiivisuutta.
Enää ei ole syytä oudoksua
liikkujia, joilla on sauvojen
sijaan käsissään vaikkapa
peliohjain tai älypuhelin. | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Liikuntatieteellinen Seura ry | |
dc.relation.ispartofseries | Liikunta ja tiede | |
dc.relation.uri | https://fl-cdn.scdn1.secure.raxcdn.com/files/sites/4708/l-t2-317_4-8_lowres-0dd02958-dfc3-44bf-8643-a4f27bc2a08c.pdf | |
dc.subject.other | liikunta | |
dc.subject.other | digitaalitekniikka | |
dc.subject.other | pelit | |
dc.subject.other | terveys | |
dc.title | Digitaaliset liikuntapelit : huvia ja terveyshyötyä | |
dc.type | magazine article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201706273062 | |
dc.contributor.laitos | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.laitos | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.oppiaine | Tietojärjestelmätiede | fi |
dc.contributor.oppiaine | Information Systems Science | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.date.updated | 2017-06-27T09:15:09Z | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/43KC-T6DC | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 4-8 | |
dc.relation.issn | 0358-7010 | |
dc.relation.numberinseries | 2-3 | |
dc.relation.volume | 54 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kari & Liikuntatieteellinen Seura ry, 2017. | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | contributionToPeriodical | |
dc.subject.yso | liikunta | |
dc.subject.yso | digitaalitekniikka | |
dc.subject.yso | pelit | |
dc.subject.yso | terveys | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p916 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p8567 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p6062 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2762 | |
dc.type.okm | D1 | |