Kohti omannäköistä akateemista asiantuntijuutta
Bottas, R. (2017, 15.6.2017). Kohti omannäköistä akateemista asiantuntijuutta. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/bottas
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Bottas & Jyväskylän yliopisto, 2017.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/bottasJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27079636
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3139]
- Tiedeblogi [127]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Miten sinä mittaat oman opetuksesi onnistumista?
Lundell, Jan (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Kahden lukion yhdistämiseen liittyviä ongelmia ja mahdollisuuksia : haaste ohjausjärjestelmälle ja oppilaitoksen johdolle
Forstén, Ari (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2006) -
Konstruktivistisen ja perinteisen oppimisympäristön vertailu yliopistossa
Tynjälä, Päivi (1999)Opetuksen laatu on ollut viime vuosina yleinen puheenaihe maamme yliopistoissa ja korkeakouluissa. Asiaan ovat kiinnittäneet huomiota kaikki keskeiset tahot: yliopisto-opettajat ja heidän etujärjestönsä, opiskelijajärjestöt, ... -
Yliopiston opetushenkilöstön tuentarpeet ja toimivat opetusratkaisut koronaviruspandemian aikana
Halla, Pauliina (2021)Yliopistojen opetushenkilöstö joutui koronaviruspandemian seurauksena siirtymään etäopetukseen keväällä 2020. Tässä tutkimuksessa kartoitettiin, millaista tukea yliopiston opetushenkilöstö koki tarvitsevansa pandemian ... -
Opiskelijoiden podcastit ja vlogit kielenoppimisen ja arvioinnin tukena
Vaakanainen, Veijo (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2020)Tieto- ja viestintäteknologia tarjoaa monia mahdollisuuksia kielen oppimiseen, opettamiseen ja arviointiin. Podcastit ja vlogit ovat monille opiskelijoille vapaa-ajalta tuttuja, mutta yliopisto-opetuksessa niitä on ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.