Ezra Pound: Personae
Karkkinen, M. (2017). Ezra Pound: Personae. Maailmankirjat : käännöskirjallisuuden verkkolehti, 18.6.2017. Retrieved from http://www.maailmankirjat.ma-pe.net/?p=2458
Published in
Maailmankirjat : käännöskirjallisuuden verkkolehtiAuthors
Date
2017Arvostelu teoksesta Ezra Pound: Personae, valikoima runoja vuosilta 1908 – 1919suom. Tuomas Anhava, Otava 1976.
Publisher
MaailmankirjatISSN Search the Publication Forum
1799-442XKeywords
Original source
http://www.maailmankirjat.ma-pe.net/?p=2458Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Elokuva-arvio ja kirja-arvio: Hard to Break – Koulu ja eriarvoisuus
Hietamäki, Sari (Valtiotieteellinen yhdistys, 2024)Kaksi nykynuorten elämää, eriytymistä ja eriarvoisuutta valottavaa teosta tarjoavat ohittamattoman aikalaisanalyyttisen kuvan suomalaisen koulun ja nuorison tilasta. -
Pohjoisen mytologian vaikutus digitaalisissa peleissä : Edda-runojen ja visuaalisen analyysin avulla
Juutinen, Saara (2013)Käsittelee pohjoisen mytologian vaikutusta digitaalisissa peleissä. Keskeisimmät esille nousevat pelit ovat Smite, World or Warcraft ja Persona4. -
Mapping the customer journey through experiences : a Finnish case company study
Nolvi, Marianna (2018)Asiakkaan palvelupolun kartoittaminen on vuosien saatossa kasvattanut nopeasti suosiotaan kuluttajien sekä kulutuskäyttäytymisen tutkimuksen menetelmänä, joka tarkastelee ilmiötä tuorein ja innovatiivisin metodein. ... -
Moral Tension in the Psyche: A Jungian Interpretation of Managers' Moral Experiences
Rozuel, Cecile (Business and Organization Ethics Network (BON), 2010)The psyche imbues our behaviour and our moral choices. C.G. Jung placed an archetypal, spiritual self at the centre of the psyche which represents who we really are and evinces fundamental moral potential. This paper ... -
Towards humane digitization : a wellbeing-driven process of personas creation
Nurhas, Irawan; Pawlowski, Jan M.; Geisler, Stefan (ACM, 2019)Digital transformation is a process of digitizing the working and living environment in which people are at the center of digitization. In this paper, we present a personas-based guideline for system developers on how the ...