Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Hybrid Work : Gen Z Expectations and Internal Employer Branding Implications
Yacine, Leyla; Karjaluoto, Heikki (Routledge, 2023)Gen Z – also known as ‘Generation Z’ or ‘iGeneration’ born between 1997 and 2009 – has been hit the hardest by the pandemic and remote work. Whilst the global workforce will include nearly 27% of Gen Z by 2025, it appears ... -
Organisaatiokulttuurin ja työntekijäkokemuksen merkitys työnantajabrändäykselle
Kankaanpää, Tiia (2018)Organisaation inhimillisen pääoman voidaan katsoa olevan eräs sen tärkeimmistä kilpailueduista, vaikka samalla osaavan työvoiman saaminen ja säilyttäminen vaikeutuvat jatkuvasti. Työnantajabrändäyksen keinoin organisaatiot ... -
Työnantajabrändäys : rekrytointimarkkinoinnin puuttuva palanen?
Sillanpää, Aarni (2018)Työnantajabrändi on erilaisten etujen kokonaisuus, jonka yritys tarjoaa työnantajana. Työnantajabrändäyksen kaksi perimmäistä tarkoitusta ovat olemassa olevien työsuhteiden ylläpitäminen sekä potentiaalisten työntekijöiden ... -
Millenniaalien sitoutuminen työnantajaorganisaatioon
Salminen, Sara (2019)Sukupolven vaihdos haastaa työelämää ja organisaatioita (Dufva ym. 2017). Työelämään on viime vuosina saapunut uusi sukupolvi, vuosina 1981-2000 syntyneet millenniaalit (Gilbert, 2011; Kong & Wang, 2015), jotka tulevat ... -
An empirical assessment of employer branding as a form of sport event sponsorship
Karjaluoto, Heikki; Paakkonen Lasse (Emerald Publishing Limited, 2019)Purpose. The purpose of this paper is to expand and test Backhaus and Tikoo’s (2004) employer branding (EB) conceptual framework from the perspective of internal EB in a sport event sponsorship context. Design/methodolo ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.