Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Audience experience of commercial videos and feature length films : are they universal or culturally mediated?
Cañas-Bajo, Jose (University of Jyväskylä, 2017)Audiovisual contents constitute one of the most common ways of communicating information. However, audiovisual products are difficult to study because they integrate a lot of complex communication and artistic elements. ... -
Värien aikaansaamat tunteet ja niiden vaikutukset ostoaikomukseen verkkokaupassa
Kaulio, Anna (2021)Verkkokauppojen välinen kilpailu alati kasvavista asiakasmääristä on johtanut estetiikan merkityksen korostumiseen verkkokauppojen verkkosivuilla ja käyttöliittymissä. Verkkosivun estetiikalla on merkittävä vaikutus ... -
The effects of perceived website usability on trust of online stores
Malvela, Maria (2018)Verkkopainotteisessa vähittäiskaupankäynnissä erinomainen asiakaskokemus ei määrity ainoastaan kuluttajalle luodun vangitsevan ja mukaansatempaavan verkkokauppakokemuksen myötä, vaan siihen vaikuttavat myös verkkokaupan ... -
Are memories consistent with experience? : exploring temporal aspects of hedonic website UX
Noponen, Sampo (2019)Tässä työssä tarkastellaan yksittäisen verkkosivun käyttäjäkokemuksen kehityskulkua lyhyellä aikavälillä sekä käyttöliittymän siirtymien vaikutusta kokemukseen. Riippuen käyttäjän ja vuorovaikutustilanteen ajallisesta ... -
Suunnittelijoiden tarina verkkosivujen visuaalisen kokemuksen suunnittelusta
Suikki, Jasmin (2019)Tämä tutkimus käsittelee verkkosivujen suunnittelijoiden näkemyksiä käyttäjäkokemuksesta, eli miten kokemus suunnittelijan mielestä muotoutuu ja millä tavoin tämä näkemys muokkaa verkkosivusuunnittelussa visuaalisten ...