Terveystietoa oppimaan ja opettamaan
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-6959-2ISSN Hae Julkaisufoorumista
1795-1011Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Elektroniset kirjat [551]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Enhancing Digital Skills of Early Childhood Teachers Through Online Science, Technology, Engineering, Art, Math Training Programs in Estonia
Leoste, Janika; Lavicza, Zsolt; Fenyvesi, Krostof; Tuul, Maire; Õun, Tiia (Frontiers Media, 2022)Teacher professional development programs, including mid- and long-term Science, Technology, Engineering, Art, Math (STEAM) courses, have recently moved from in person learning at university premises to an online environment. ... -
Toimitaan, iloitaan opitaan : opettajien koulutuksella kohti toiminnallista opetusta
Kankaanpää, Sanna-Leena; Vanhanen, Noora (2015) -
Toiminnallisuus ja leikin potentiaali peruskoulun alkuopetuksen musiikissa
Siltanen, Johannes (2023)Tässä kirjallisuuskatsauksessa tarkastelen toiminnallisen oppimisen ja leikin merkitystä lapsen ja nuoren kehityksessä. Peilaan tutkimustietoa toiminnallisesta oppimisesta perusopetuksen opetussuunnitelmaan. Keskityn ... -
"Että oltais samassa veneessä" : terveystiedon opettajan ja kouluterveydenhoitajan yhteistyö yläkoulussa
Mantsinen, Christina (2010)Tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata yläkoulun terveystiedon opettajien ja kouluterveyden-hoitajien välistä yhteistyötä kouluyhteisössä. Tavoitteena oli selvittää millaista terveystiedon opettajan ja kouluterveydenhoitajan ... -
Context and Pedagogy as Signpoints to Authentic Learning Paths
Meriläinen, Merja; Piispanen, Maarika (Kura Publishing House, 2022)In the Finnish National Core Curriculum for Basic Education (2014), the conception of language is based on the communal and functional linguistics model of language. From the perspectives of teaching and learning, this ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.