Opiskelijat aidosti mukana opetussuunnitelmaa uudistamassa
Hirvensalo, M. (2016, 16.02.2016). Opiskelijat aidosti mukana opetussuunnitelmaa uudistamassa. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi
Published in
TiedeblogiAuthors
Date
2016Copyright
© Hirvensalo & Jyväskylän yliopisto, 2016.
Publisher
Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
2489-2335
Original source
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogiPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25548188
Metadata
Show full item recordCollections
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3164]
- Tiedeblogi [127]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä ja kokemuksia ilmiölähtöisestä opetuksesta
Karppela, Martti (2018)Karppela, Martti. 2018 Luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä ja kokemuksia ilmiölähtöisestä opetuksesta. Kasvatustieteen pro-gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. Tutkimuksen tarkoituksena oli ... -
Politiikkaa uudistamassa, käytäntöjä muuttamassa? : erityisopetus Suomessa koulutusuudistusten jälkeen
Pulkkinen, Jonna (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, 2020) -
”Opetussuunnitelmaan ja sen sisältöihin on vaikea vaikuttaa” : yliopisto-opiskelijoiden tulkintoja opetussuunnitelman omistajuudesta, osallisuudesta ja osallistumattomuudesta
Kallonen, Tanja; Ukkonen-Mikkola, Tuulikki; Eskola, Jari (Tampere University Press, 2022) -
Ilmiölähtöinen opetussuunnitelma : opettajuutta, oppimista ja toimintakulttuuria uudistamassa
Kostiainen, Emma; Tarnanen, Mirja (Jyväskylän yliopisto, 2020)Opetussuunnitelmaa pidetään koulutuksen näkökulmasta keskeisenä dokumenttina, koska se on sekä koulutuspoliittisen että tavoitteineen ja sisältöineen opetuksen ohjauksen väline. Tarkastelemme tässä artikkelissa muutostilannetta ... -
Ilmiömäistä! : ilmiölähtöinen lähestymistapa uudistamassa opettajuutta ja oppimista
Tarnanen, Mirja; Kostiainen, Emma (Jyväskylän yliopisto, 2020)Ilmiömäistä tarjoaa kokonaisvaltaisen kuvan siitä, mitä ilmiölähtöinen lähestymistapa oppimiseen edellyttää oppijoilta itseltään, heidän opettajiltaan ja kouluttajiltaan sekä miten ilmiölähtöisyys voi kytkeytyä toimintakulttuuriin ...