Kirjastojen toimintakenttä laajenee muuttuvassa yhteiskunnassa
Kotilainen, S. (2016). Kirjastojen toimintakenttä laajenee muuttuvassa yhteiskunnassa. Agricolan kirja-arvostelut, 18.5.2016. http://agricola.utu.fi/julkaisut/kirja-arvostelut/index.php?id=3940
Published in
Agricolan kirja-arvostelutAuthors
Date
2016Copyright
© Kotilainen & Agricola - Suomen historiaverkko, 2016.
Teos tarkastelee sitä, kuinka lukemisharrastusta voitaisiin edistää eri väestöryhmien
keskuudessa, kun sosiaalinen media muuttaa perinteisiä lukemisen ja kirjoittamisen
tapoja, ja kilpailee kirjallisuuden lukemiseen käytössä olevasta ajasta toden teolla.
Kirja osoittaa, kuinka kirjastot voivat tuottaa lisää yhteisöllisyyttä paitsi somessa, myös
luomalla tilaisuuksia aktiivisten kansalaisten keskinäisille kohtaamisille niin kirjaston
tiloissa kuin kirjaston ulkopuolelle jalkautuvana ”pop up” -kirjastona.
Publisher
OpetusministeriöISSN Search the Publication Forum
1796-704XKeywords
Original source
http://agricola.utu.fi/julkaisut/kirja-arvostelut/index.php?id=3940Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25715843
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Suomen Voyager-kirjastojen kokous Jyväskylässä 3. - 4.6.2003
Järvinen, Annikki (2003) -
Liber 2016: Tieteellisen kirjaston tehtäväkenttä laajenee
Vallittu, Marjo (2016) -
Kirjastojen monet roolit keskiajalla ja uuden ajan alussa : katsaus kirjastohistorian menetelmiin ja nykysuuntauksiin
Kuha, Miika; Niiranen, Susanna (Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura, 2018) -
Ohjaajien työ muuttuvassa yhteiskunnassa
Luosujärvi, Outi (2015)Koulutukseen ja työelämään pääseminen ovat usein ohjauksen tavoitteita, ja auttaessaan pyrkimään näitä tavoitteita kohti ohjaajat näkevät työssään myös muuttuvan yhteiskunnan haasteita. Tätä pro gradu -tutkielmaa varten ... -
Maahanmuuttajien ohjaus : venäjänkieliset ohjattavat Suomen muuttuvassa yhteiskunnassa
Uusitalo, Tanja (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2007)