Digitaalisen sisällön tuottaminen taloudellisen kannattavuuden näkökulmasta
Authors
Date
2016Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Proseduraalinen sisällön tuottaminen videopelien tasosuunnittelussa
Lehkonen, Riku (2020)Proseduraalisen sisällön tuottaminen on yleistynyt peliteollisuudessa aikaisempiin vuosiin nähden, mutta sitä käytetään yhä usein ainoastaan pelien uudelleenpelattavuuden kehittämiseen, sen sijaan että sitä sovellettaisiin ... -
Yksityisyyden suoja digitaalisen sisällön liiketoimintamalleissa
Ijäs, Raija (2008) -
Opiskeluvalmiuksia tukevan digitaalisen sisällön kehittäminen tieto- ja viestintätekniikan opetukseen ammatillisessa koulutuksessa
Kakko, Heikki (2024)Tutkimukset osoittavat, että Suomessa on huomattava määrä työssäkäyviä aikuisia, joiden tieto- ja viestintätekniikan (TVT) taidot ovat puutteelliset. Koulutuksen rooli on avainasemassa näiden taitojen kehittämisessä ja ... -
Lisätyn digitaalisen sisällön vaikutus ja merkittävyys fyysisten pelien pelikokemuksessa
Juutilainen, Harri (2020)Tutkimuksen tavoitteena oli tutkia lisätyn digitaalisen sisällön vaikutusta fyysisen pelin pelikokemukseen. Lisäksi tutkittiin sitä, mikä tekee lisätystä sisällöstä merkityksellistä. Tässä tutkimuksessa tutkittavaksi peliksi ... -
Sosiaalipalveluiden käyttäjien digitaalisen teknologian omaksuminen ja käyttö digitaalisen kuilun näkökulmasta
Zhidkikh, Anna (2020)Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia sosiaalipalveluiden käyttäjien arjessa ilmenevää digitaalista kuilua. Tavoitteena oli tuoda esiin, missä määrin ja missä tilanteissa asiakkaat olisivat valmiita hoitamaan sosiaalipalveluihin ...