Millaisia taitoja sosiaalisessa mediassa tapahtuva ohjaus edellyttää?
Kettunen, J. (2016). Millaisia taitoja sosiaalisessa mediassa tapahtuva ohjaus edellyttää?. In J. Fedotoff, H. Leppäkari, & P. Timonen (Eds.), Koordinaatit nuorten tieto- ja neuvontatyöhön : suuntaviivoja ammatilliseen osaamiseen (pp. 71-74). Koordinaatti - Nuorten tieto- ja kehittämiskeskus, Oulun kaupunki. http://www.koordinaatti.fi/sites/default/files/koordinaatit-nuortentietojaneuvontatyohon.pdf
Authors
Date
2016Copyright
© Kettunen & Koordinaatti - Nuorten tieto- ja kehittämiskeskus, Oulun kaupunki, 2016.
Publisher
Koordinaatti - Nuorten tieto- ja kehittämiskeskus, Oulun kaupunkiParent publication ISBN
978-952-7094-00-6Is part of publication
Koordinaatit nuorten tieto- ja neuvontatyöhön : suuntaviivoja ammatilliseen osaamiseenKeywords
Original source
http://www.koordinaatti.fi/sites/default/files/koordinaatit-nuortentietojaneuvontatyohon.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25638723
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Millaisia ansaintamalleja henkilöbrändäys mahdollistaa sosiaalisessa mediassa
Manninen, Sofia (2020)Sosiaalinen media on kehittänyt yritysten ansaintamalleja, muuttanut strategioita ja luonut uusia liiketoimintamalleja. Teknologisen kehityksen mahdollistamat, uudet ansaintamallit ovat mielenkiintoisia, koska ne haastavat ... -
Sosiaalisessa mediassa tapahtuva vallankäyttö : koululaisten tarinoita nettikiusaamisesta
Tuominen, Carita (2023)Nykypäivänä yksi lasten ja nuorten vertaissuhteisiin liittyvän vallankäytön muoto on sosiaalisen median välityksellä tapahtuva häirintä. Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin 4.–5.- ja 8. -luokkalaisten lasten ja nuorten ... -
Henkilöbrändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
Pasanen, Janika (2020)Henkilöbrändäys on varsin uusi ilmiö työelämässä, eikä siitä ole tehty vielä paljoakaan aiempaa tutkimusta. Tämän vuoksi on relevanttia tutkia henkilöbrändin rakentamista ja vertailla sitä yritysbrändin rakentamiseen, jota ... -
Syyt yksityisyydestä luopumiseen sosiaalisessa mediassa : hyödyt ja haitat
Myntti, Aleksi (2018)Tämän tutkielma tutkii syitä siihen, miksi sosiaalisen median palvelun käyttäjä luopuu yksityisyydestään julkaisemalla omia henkilökohtaisia tietojaan muun muassa palveluntarjoajan analysoitavaksi ja muiden käyttäjien ... -
Kahden todellisuuden välissä : sosiaalisen pääoman yhteys sosiaalisessa mediassa kohdattuihin kokemuksiin
Jouhki, Jeremias (2023)Sosiaalisesta mediasta on tullut maailmanlaajuinen ilmiö minkä avulla ihmiset voivat jakaa kuvia arjestaan tai keskustella ideoistaan julkisella kentällä mihin kuka tahansa puhelimen omistaja voi osallistua. Tästä ilmiöstä ...