Ilmiölähtöistä pedagogiikkaa Nanokoulussa
Lindell, A., Kähkönen, A.-L., & Väisänen, M. (2015). Ilmiölähtöistä pedagogiikkaa Nanokoulussa. In E. Aalto, & M. Rautiainen (Eds.), Kokeiltiin tällasta : opettajankoulutus ja koulut yhdessä (pp. 25-26). Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos. https://www.jyu.fi/edu/laitokset/okl/taydennyskoulutus-kouluyhteistyo/yhteistyohankkeet-koulujen-kanssa/kokeiltiin-tallasta-opettajankoulutus-ja-koulut-yhdessa
Päivämäärä
2015Tekijänoikeudet
© 2015 Tekijät & Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos.
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, OpettajankoulutuslaitosISBN
978-951-39-6377-4Emojulkaisun ISBN
Kuuluu julkaisuun
Kokeiltiin tällasta : opettajankoulutus ja koulut yhdessäAsiasanat
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/edu/laitokset/okl/taydennyskoulutus-kouluyhteistyo/yhteistyohankkeet-koulujen-kanssa/kokeiltiin-tallasta-opettajankoulutus-ja-koulut-yhdessaJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25509931
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Co-Constructing Multidisciplinary Coherence in Subject Teacher Education : Students’ Reflections in Group Discussions
Roiha, Anssi; Heinonen, Pilvi (Springer VS, 2024)This article examines how disciplinary coherence is (co)constructed at the student-oriented level in pedagogical studies at the University of Turku. Based on group discussion data, we analyze how coherence is (co)constructed ... -
Kokeiltiin tällasta! : opettajankoulutus ja koulut yhdessä
Aalto, Eija; Rautiainen, Matti (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2015) -
Tutkimustieto ei asu norsunluutornissa vaan opettajan työn arjessa
Ukskoski, Tuija; Tuomainen, Tarja (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2015) -
Kansainvälisellä intensiivijaksolla harjoiteltiin aktiivisia työtapoja kestävän kehityksen oppimiseen
Lindell, Anssi; Lundell, Jan (Matemaattisten Aineiden Opettajien Liitto MAOL, 2023)Kemian aineenopettaja- ja luokanopettajaopiskelijoita Jyväskylän yliopistosta osallistui Erasmus+ -ohjelman monimuotoliikkuvuuden (BIP) -kurssille Prahassa marraskuussa. Kurssin oppimisprojektit tuottivat kuusi mallia ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.