University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Artikkelit
  • Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
  • View Item
JYX > Artikkelit > Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta > View Item

Ilmiölähtöistä pedagogiikkaa Nanokoulussa

Thumbnail
View/Open
1.0 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Lindell, A., Kähkönen, A.-L., & Väisänen, M. (2015). Ilmiölähtöistä pedagogiikkaa Nanokoulussa. In E. Aalto, & M. Rautiainen (Eds.), Kokeiltiin tällasta : opettajankoulutus ja koulut yhdessä (pp. 25-26). Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos. https://www.jyu.fi/edu/laitokset/okl/taydennyskoulutus-kouluyhteistyo/yhteistyohankkeet-koulujen-kanssa/kokeiltiin-tallasta-opettajankoulutus-ja-koulut-yhdessa
Authors
Lindell, Anssi |
Kähkönen, Anna-Leena |
Väisänen, Matti
Editors
Aalto, Eija |
Rautiainen, Matti
Date
2015
Discipline
Matematiikka ja luonnontieteetMatematiikka ja luonnontieteet
Copyright
© 2015 Tekijät & Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos.

 
Publisher
Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos
ISBN
978-951-39-6377-4
Parent publication ISBN
Is part of publication
Kokeiltiin tällasta : opettajankoulutus ja koulut yhdessä
Keywords
opettajankoulutus opettajankoulutuslaitokset kehittämisprojektit aineenopettajat opiskelijat luonnontieteet poikkitieteisyys

Original source
https://www.jyu.fi/edu/laitokset/okl/taydennyskoulutus-kouluyhteistyo/yhteistyohankkeet-koulujen-kanssa/kokeiltiin-tallasta-opettajankoulutus-ja-koulut-yhdessa

URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201602041433

Publication in research information system

https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25509931

Metadata
Show full item record
Collections
  • Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta [2201]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Tutkimustieto ei asu norsunluutornissa vaan opettajan työn arjessa 

    Ukskoski, Tuija; Tuomainen, Tarja (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2015)
  • “Tässä ammatissa asiantuntijuus kehittyy ja kehittyy, että eihän siinä päätepistettä oo.” : luokanopettajaopiskelijoiden kokemuksia asiantuntijuudestaan ja opettajankoulutuksen merkityksestä sen kehityksessä 

    Tiensuu, Kati; Turkia, Tiia (2020)
    Tutkimuksemme tehtävänä oli selvittää, miten opintojensa loppuvaiheessa olevat luokanopettajaopiskelijat kokevat oman asiantuntijuutensa ja millä tavoin he kokevat opettajankoulutuksen kehittäneen heidän asiantuntijuuttaan. ...
  • "Sä oot hyvä opettaja ja sit sä käyt sen koulun" : opiskelijoiden käsityksiä opettajankoulutuslaitoksen opiskelukulttuurista 

    Puustinen, Lauri (2012)
  • Mitä luokanopettaja ei opi Jyväskylän yliopistossa? : luokanopettajien kokemuksia työelämästä 

    Parkkonen, Susanna (2021)
    Opintojen viimeisen vuoden aikana useat luokanopettajaopiskelijat ”heräävät” siihen, että heidän tulisi näillä tiedoilla ja taidoilla lähteä kantamaan opetuksellinen vastuu luokallisesta oppilaita. Onko jotain, mitä en ...
  • A good idea in theory : inclusion as English subject teacher students see it 

    Niskanen, Petra (2013)
    Inkluusio on aiheena moniuloitteinen. Sen pyrkimyksenä on luoda tasa-arvoisempi yhteiskunta, sisällyttää kaikki oppilaat perusopetuksen piiriin tukitoimia lisäämällä, sekä vähentää erillisen erityisopetuksen määrää. ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre