Tunne- ja vuorovaikutustaitoja oppii harjoittelemalla : Pedagogisia poimintoja opettajalle
Klemola, U., & Mäkinen, T. (2014). Tunne- ja vuorovaikutustaitoja oppii harjoittelemalla : Pedagogisia poimintoja opettajalle. Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja, 2014(4), 32-34.
Published in
Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettajaDate
2014Copyright
© Kirjoittajat & Liikunnan ja Terveystiedon Opettajat ry.
Publisher
Liikunnan ja Terveystiedon Opettajat ryISSN Search the Publication Forum
2242-0134Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24439849
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Nonlineaari pedagogiikka liikuntataitojen opettamisen viitekehyksenä
Jaakkola, Timo (Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry., 2019) -
Pelivälinemanipulaatiolla toteutetun differentiaalioppimisen vaikutukset kiekonkäsittelytaidon kehittymiseen lapsijääkiekkoilijoilla
Lähteenmäki, Manu (2023)Kiekonkäsittelytaito on tärkeä taito jääkiekossa, mutta sen kehittämistä käsitteleviä tutkimuksia on hyvin niukasti. Kiekonkäsittelyä harjoitellaan usein jään ulkopuolella erilaisilla pelivälineillä. Differentiaalioppimisen ... -
Terveystieteiden opettajan andragoginen käsikirja 2021
(Jyväskylän yliopisto, 2021) -
Lastentarhanopettaja lasten autonomian tukijana varhaiskasvatuksessa
Rautamies, Erja; Koivula, Merja; Vähäsantanen, Katja (Suomen Varhaiskasvatus ry., 2018)Pyrkimys autonomisuuteen on yksi ihmisen psykologisista perustarpeista, joka alkaa kehittyä noin kahdesta ikävuodesta eteenpäin. Autonomiaa on kuitenkin tutkittu empiirisesti hyvin vähän varhaiskasvatuksen kontekstissa ... -
Lasten digitaalisen osaamisen tukeminen osana päiväkodin arkisia teknologiakäytänteitä
Mertala, Pekka (Kansallinen audiovisuaalinen instituutti, 2022)