Tarpeiden, palvelujen ja tilojen muutoksia
Ikonen, A. (2015). Tarpeiden, palvelujen ja tilojen muutoksia. Tietue : Jyväskylän yliopiston kirjaston lehti, 2015(4). http://tietue.blog.jyu.fi/2015/12/09/tarpeiden-palvelujen-ja-tilojen-muutoksia/
Julkaistu sarjassa
Tietue : Jyväskylän yliopiston kirjaston lehtiTekijät
Päivämäärä
2015Julkaisija
Jyväskylän yliopiston kirjastoISSN Hae Julkaisufoorumista
1798-4890
Alkuperäislähde
http://tietue.blog.jyu.fi/2015/12/09/tarpeiden-palvelujen-ja-tilojen-muutoksia/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25365094
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotSamankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Puhkeavia kukkia ja takahuone kunnossa
Leppänen, Tytti (Jyväskylän yliopiston kirjasto, 2015) -
Musiikillisten äänten hyödyntäminen julkisten tilojen saavutettavuudessa
Sunela, Eeva (2022)Tutkielmassa tarkastellaan, miten musiikillisia ääniä voidaan käyttää saavutettavuuden edistämiseen julkisissa tiloissa. Kun esteettömyys koskee rakennettua ympäristöä, on saavutettavuudessa kyse ymmärrettävästä tiedosta ... -
Akustisia ratkaisuja tilaääniteoksille osana julkisten tilojen äänimaisemaa
Eela, Adalmina (2024)Tässä tutkielmassa perehdyn tilaääniteosten uniikkiin asemaan rajatussa ympäristössä olevana äänitaiteen muotona. Näkökulmanani ovat julkiset tilat ja niiden luomat äänimaisemat. Ollessaan julkisissa tiloissa käyvät ... -
Culture in service design: How service designers, professional literature and service users view the role of national, regional and ethnic cultures in services
Chydenius, Tarja (Jyväskylän yliopisto, 2020)Societies and economies are increasingly based on services. Service design is a human centric and participatory approach to develop services into value creating service experiences. Services are predominantly based on human ... -
The role of social capital in digitalised retail servicescape
Nyrhinen, Jussi; Skippari, Mika; Wilska, Terhi-Anna (Routledge, 2022)This chapter examines how digitalisation has altered the way consumers experience the social interaction and service environment while shopping in retail stores. In this, we draw on the concept of servicescape, which ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.