Tarpeiden, palvelujen ja tilojen muutoksia
Ikonen, A. (2015). Tarpeiden, palvelujen ja tilojen muutoksia. Tietue : Jyväskylän yliopiston kirjaston lehti, 2015(4). http://tietue.blog.jyu.fi/2015/12/09/tarpeiden-palvelujen-ja-tilojen-muutoksia/
Published in
Tietue : Jyväskylän yliopiston kirjaston lehtiAuthors
Date
2015Publisher
Jyväskylän yliopiston kirjastoISSN Search the Publication Forum
1798-4890
Original source
http://tietue.blog.jyu.fi/2015/12/09/tarpeiden-palvelujen-ja-tilojen-muutoksia/Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25365094
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items with similar title or keywords.
-
Puhkeavia kukkia ja takahuone kunnossa
Leppänen, Tytti (Jyväskylän yliopiston kirjasto, 2015) -
Musiikillisten äänten hyödyntäminen julkisten tilojen saavutettavuudessa
Sunela, Eeva (2022)Tutkielmassa tarkastellaan, miten musiikillisia ääniä voidaan käyttää saavutettavuuden edistämiseen julkisissa tiloissa. Kun esteettömyys koskee rakennettua ympäristöä, on saavutettavuudessa kyse ymmärrettävästä tiedosta ... -
Akustisia ratkaisuja tilaääniteoksille osana julkisten tilojen äänimaisemaa
Eela, Adalmina (2024)Tässä tutkielmassa perehdyn tilaääniteosten uniikkiin asemaan rajatussa ympäristössä olevana äänitaiteen muotona. Näkökulmanani ovat julkiset tilat ja niiden luomat äänimaisemat. Ollessaan julkisissa tiloissa käyvät ... -
Culture in service design: How service designers, professional literature and service users view the role of national, regional and ethnic cultures in services
Chydenius, Tarja (Jyväskylän yliopisto, 2020)Societies and economies are increasingly based on services. Service design is a human centric and participatory approach to develop services into value creating service experiences. Services are predominantly based on human ... -
The role of social capital in digitalised retail servicescape
Nyrhinen, Jussi; Skippari, Mika; Wilska, Terhi-Anna (Routledge, 2022)This chapter examines how digitalisation has altered the way consumers experience the social interaction and service environment while shopping in retail stores. In this, we draw on the concept of servicescape, which ...