Mobile in-application purchasing : a consumer perspective
Tutkimuksen tarkoitus on selventää applikaatioiden sisäistä ostamista mobiili-
laitteilla (in-application purchasing) kuluttajan näkökulmasta. Applikaatioiden
sisäisessä ostamisessa on monia tekijöitä, jotka erottavat sen perinteisestä elekt-
ronisesta kaupankäynnistä ja uutena ilmiönä sitä ei ole vielä laajasti tutkittu. The aim of this study is to clarify what in-application purchasing on a mobile
device is, what is the in-application purchasing process and what are the factors
affecting it from the consumer’s perspective. As a new phenomenon it has not
been extensively studied so there exists a gap in current knowledge about how
in-application purchasing is experienced.
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [29750]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Online impulse purchases versus planned purchases and the role of visual attributes
D’Souza, Clare; Wong, Winnie; El Haber, Nicole; Brouwer, Anne Renée; Niininen, Outi (Taylor & Francis, 2024)Given the rapid growth of online buying, there seems to be a significant gap in understanding how consumers derive satisfaction from their past online fashion purchases, particularly in the absence of tactile experiences, ... -
Examining the effects online targeting has on consumers' purchase decisions
Hiirsalmi, Sami (2020)Yritykset ja markkinoijat mittaavat markkinointitoimenpiteitänsä online- kanavissa päivittäin. Samanaikaisesti, toimiala on nuori ja empiiristä tutkimusta online-markkinoinnin vaikutuksista kuluttajien päätöksiin on vähän. ... -
Creating entrepreneurial opportunities : interpretative research about role of POP Advertising Displays in customer purchase decision making
Jesensky, Daniel (University of Jyväskylä, 2013) -
Consumer behaviour and decision-making process of mature consumers in Finnish retail environment
Westerholm, Max (2021)Maailman ikärakenne vanhenee jatkuvasti ja asiakassegmentit, jotka koostuvat senioreista, kasvavat entisestään. Nämä segmentit eivät ole pelkästään suuria ihmismäärältään, vaan myös varakkaita sekä halukkaita käyttämään ... -
Free-to-Switch? : Consumer Switching Behavior in Freemium Mobile Games
Kallioniemi, Juho (2022)Freemium-liiketoimintamallia hyödyntävät mobiilipelit ovat erittäin suosittuja sovelluskaupoissa ja hyvin tuottavia niiden kehittäjille ja julkaisijoille. Mobiiliympäristössä uuteen peliin vaihtaminen on kuitenkin helppoa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.