Astroturfing as a global phenomenon
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yhteiskunnallisen vaikuttajaviestinnän kriittiset elementit : case study: opiskelija- ja nuorisojärjestöjen eläkeuudistuslobbaus
Väkeväinen, Riitta (2016)Viestintä on oleellinen osa yhteiskunnallista vaikuttamista. Tässä tutkimuksessa on tarkasteltu sitä, mitkä viestinnälliset seikat ovat kriittisiä etujärjestöjen (interest groups) yhteiskunnallisen vaikuttajaviestinnän ... -
Medialobbaus : näin toimituksiin vaikutetaan päätöksenteon uutisoinnissa
Mykkänen, Markus; Kuutti, Heikki (2020) -
Lobbaamisen hallinta toimitustyössä : suosituksia poliittisen päätöksenteon uutisoimisen työkäytäntöihin
Mykkänen, Markus; Kuutti, Heikki; Koski, Aleksi (2020)Jyväskylän yliopiston journalistiikan oppiaineen kaksi tutkimushanketta (Journalistit lobbaamisen kohteena ja Lobbaamisen hallinta toimitustyössä) selvittivät vuosina 2018– 2020 kuinka uutismediaan vaikutetaan yhteiskunnallisen ... -
Lobbaus Euroopan Unionissa : näkökulmia lobbaukseen ja sen vuorovaiktukseen
Vilhunen, Matti (2016)Tämän tutkielman tavoitteena oli kuvata ja ymmärtää niitä käsityksiä ja kokemuksia, joita Euroopan unionissa työskennelleillä suomalaisilla työntekijöillä on lobbaustyöstä ja sen ilmiöistä. Tarkastelun kohteena olivat ... -
Vaikuttamisen uudet areenat : viestinnän digitalisoitumisen merkitys poliittisten puolueiden viestinnälle
Andersson, Hennariikka (2011)Tämä yhteisöviestinnän pro gradu -tutkielma käsittelee viestinnän digitalisoitumista ja sen seurauksia sekä poliittisten puolueiden viestintää. Aihetta lähestytään perehtymällä viiteen vaikuttamisviestinnän teoriaan: ...