Digitization of the communication and its implications for marketing
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in business and economicsTekijät
Päivämäärä
2014Oppiaine
MarkkinointiJulkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-5930-2ISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-1986Asiasanat
digitization digital marketing marketing communications company strategy market orientation brand orientation communication channel Tapaustutkimus Haastattelututkimus digitalisaatio digitaalinen markkinointi markkinointi haasteet (ongelmat) asiakkaat asiakkuudenhallinta yritykset yhtiöt brändit brändäys viestintä sisäinen tiedotus organisaatioviestintä verkkoviestintä Internet uusmedia sosiaalinen media pikaviestiohjelmat pienet ja keskisuuret yritykset kansainväliset yritykset yritysmarkkinointi yritysstrategiat strateginen johtaminen digitalisoituminen haasteet
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3581]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Brand building in startups : best practices and influence on angel investor decision-making
Reuter, Aapo (2020)Startup-yritykset ovat tärkeitä uusien työpaikkojen ja innovaatioiden synnyttäjiä. Monet niistä kuitenkin kaatuvat ennen merkittävän kasvun saavuttamista. Syitä epäonnistumisen on monia, mutta vahvan yritysbrändin on ... -
"Hej Seppo, could you pls comment on this!" : internal email communication in lingua franca English in a multinational company
Kankaanranta, Anne (University of Jyväskylä, Centre for Applied Language Studies, 2005) -
Suomalaisten, monikansallisten yritysten sisäisen viestinnän haasteet 2010-luvulla : "yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta"-problematiikka globaalissa kuningaskunnassa
Metsäpelto, Karin (2010)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia suomalaisten, monikansallisten yritysten sisäisen viestinnän haasteita konsernitoimintojen viestintävastaavien näkökulmasta katsottuna. Tutkimuksen tavoitteena oli vastata ... -
Industrial branding using digital media : case: The Switch
Lipiäinen, Heini (2012)The shift from traditional marketing channels to the digital channels has been rapid which has generated new challenges and opportunities for business-to-business (B2B) communication and brand building processes. In ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.