Julkaisujen strateginen merkitys
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Strategic competence and the transformative role of ICT in lifelong guidance
Vuorinen, Raimo; Kettunen, Jaana (Publications Office of the European Union, 2021) -
"Et jos lapsi sanoo, et älä päivitä, niin älä päivitä. Et kyllä jokaisella on oma itsemääräämisoikeus" : vanhempien kokemuksia lapsiinsa liittyvien julkaisujen tekemisestä sosiaalisessa mediassa
Kuikka, Juho; Morozova, Elizaveta (2017)Tämän tutkimuksen tarkoitus on selvittää, minkälaisia kokemuksia vanhemmilla on lastensa tietojen jakamisesta tai jakamattomuudesta sosiaalisessa mediassa. Tämän lisäksi pyrimme selvittämään, miten vanhemmat perustelevat ... -
Suomalaisten julkaisujen avoimuus - mittarit ja prioriteetit
Ilva, Jyrki (2017)Opetus- ja kulttuuriministeriön julkaisutiedon keruu ja julkaisujen avoimuuden vaatimus edellyttävät julkaisujen metatiedoilta laatua ja kattavuutta. Kuinka julakisutiedon keruuta ja avoimuuden määrityksiä pitäisi muuttaa, ... -
Kausaalimalli Osuuskauppa Hämeenmaan Facebook-julkaisujen sitoutuneisuusasteelle ja tavoittavuudelle
Valkonen, Lauri (2020)Sosiaalisesta mediasta on tullut sen kasvun myötä merkittävä osa yritysten digitaalista markkinointia. Hoitaakseen asiakassuhteitaan kannattavasti, on yritysten mietittävä tavoitteitaan ja markkinointistrategiaansa myös ... -
Huuhkajat & Helmarit Instagram-julkaisijoina : A-maajoukkuejalkapalloilijoiden Instagram-julkaisujen teemat ja julkaisemisen motiivit
Halonen, Mika (2020)Sosiaalinen media on viimeisen reilun vuosikymmenen aikana noussut merkittäväksi osaksi yhteiskuntaa. On arvioitu, että sosiaalista mediaa käyttää nykyisin 3,8 miljardia ihmistä eli lähes puolet koko maapallon väkiluvusta. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.