Stakeholderista hateholderiksi : pettymyksen vaikutus stakeholder-suhteisiin
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ethical Hateholders and Negative Engagement. A Challenge for Organisational Communication
Lievonen, Matias; Luoma-aho, Vilma (Peter Lang Publishing Group, 2015) -
Understanding Stakeholder Engagement: Faith-holders, Hateholders & Fakeholders
Luoma-aho, Vilma (Institute for Public Relations, 2015)Stakeholder engagement has risen on the agenda of public relations recently mostly due to the introduction of real-time media and new hybrid forms of marketing, advertising and public relations. Engaging stakeholders is ... -
Urheilusponsorointisuhteen ominaisuuksien vaikutus suhteisiin liittyvään päätöksentekoon
Grönroos, Kalle (2021)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli löytää urheilusponsorointisuhteisiin liittyvään päätöksentekoon, eli jatkumiseen tai päättymiseen, liittyviä suhteen ominaisuuksia yritysten näkökulmasta. Tutkimuksen teoreettisena pohjana ... -
Hateholders and Brandjacking : Negative Engagement of Customers and Stakeholders
Lievonen, Matias; Luoma-aho, Vilma; Bowden, Jana (Routledge, 2023)Social and real-time media allow customers and other stakeholders to easily voice their opinions online when brands or organisations fail to meet their expectations. Such outbursts, which are often addressed through corporate ... -
"Onks sua ruvennu pelottaan kun mä oon näin hurja" : teorialähtöinen sisällönanalyysi yhteistyökatkoksista psykoterapissa
Lehtonen, Rebekka; Leinonen, Elisa (2015)Tutkimuksessa selvitettiin yhteistyökatkosten esiintymistä ja ilmenemistä yhden psykoterapian aikana. Selvitimme mikä johti katkoksiin, mitä katkostilanteissa tapahtui, miten terapeutti toimi katkostilanteissa ja missä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.