Mitä opetuksen aikana tapahtuu? Uutuusteos tarkastelee akateemisia oppimistaitoja
Kokko, M. (2013). Mitä opetuksen aikana tapahtuu? Uutuusteos tarkastelee akateemisia oppimistaitoja. Tietue : Jyväskylän yliopiston kirjaston lehti, nro 3/2013.
Julkaistu sarjassa
Tietue : Jyväskylän yliopiston kirjaston lehtiTekijät
Päivämäärä
2013Julkaisija
Jyväskylän yliopiston kirjastoISSN Hae Julkaisufoorumista
1798-4890Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tietue [105]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"Mitäs sitte tapahtuu?" : opetuksen sanallinen ohjaaminen lukion äidinkielen ja kirjallisuuden tunnin improvisaatioharjoituksessa
Kivelä, Elina (2016)Tutkin improvisaatioharjoituksen ohjaustilannetta lukion äidinkielen ja kirjallisuuden oppitunnilla. Tarkastelun kohteena ovat opettajan kielelliset ohjailevat vuorot sekä se, miten opettaja osallistaa ja siirtää toimijuutta ... -
”Niin siis nimenomaan, semmoinen tavallaan rohkeus kokeilla ja katsoa että no mitäs tässä tapahtuu” : aloittavien opiskelijoiden käsityksiä oppimisesta verkkopainotteisessa fysioterapeuttikoulutuksessa – fenomenografinen tutkimus
Franicevic, Marko (2023)Verkkopainotteinen opiskelu on viime vuosina lisääntynyt runsaasti pedagogisten ratkaisujen muuttuessa, teknologian kehittyessä ja yhteiskunnallisten asioiden vaikuttaessa. Suomessa käynnistyi ensimmäinen verkkopainotteinen ... -
Verkko-opetuksen laatu ammattikorkeakoulussa
Marquez, Maria del Mar (2021)Tämän laadullisen tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaisista elementeistä rakentuu laadukas verkko-opetus. Tutkimus toteutettiin eräässä suurehkossa suomalaisessa ammattikorkeakoulussa. Tutkimuskysymykset liittyivät ... -
Oppimisessaan vaikeuksia omaavien opiskelijoiden tukeminen sekä opetuksen esteettömyys yliopistoissa
Moberg, Joona (2020)Tutkimuksessa tarkasteltiin yliopistoissa opettavien näkökulmasta, miten oppimisessaan vaikeuksia omaavien opiskelijoiden tukeminen ja esteettömyys toteutuivat suomalaisissa yliopistoissa. Tavoitteena oli selvittää oppimista ... -
"Kun siihen pystyy kuitenkin, ei oo mitään järkee olla tekemättä" : oppimisen vaikeudet pianonsoiton opiskelussa - oppilaiden kokemuksia ja opetuksen keinoja
Hasu, Johanna (University of Jyväskylä, 2017)Music is a strong element of the empirical world of the young. Playing an instrument creates meanings, and it can help to feel and deal with emotions. Music itself is a source of immense joy and motivation for young ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.