dc.contributor.author | Veijola, Anna | |
dc.date.accessioned | 2013-09-12T09:54:25Z | |
dc.date.available | 2013-09-12T09:54:25Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-5350-8 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1279683 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42139 | |
dc.format.extent | 1 verkkoaineisto (306 sivua) | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | University of Jyväskylä | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in education, psychology and social research | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | teachers' pedagogical thinking | |
dc.subject.other | practical knowledge | |
dc.subject.other | history teaching | |
dc.subject.other | subject teacher education | |
dc.subject.other | direct selection into teacher education | |
dc.title | Pedagogisen ajattelun kehittyminen aineenopettajakoulutuksessa : tutkimus suoravalituista historian opettajaopiskelijoista | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-5350-8 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.relation.issn | 0075-4625 | |
dc.relation.numberinseries | 478 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | opettajankoulutus | |
dc.subject.yso | aineenopettajat | |
dc.subject.yso | historianopettajat | |
dc.subject.yso | pedagoginen ajattelu | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |