Lasten kentät ja pääomat : osallistuminen ja eriarvoisuuksien rakentuminen päiväkodissa
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in education, psychology and social researchTekijät
Päivämäärä
2013Oppiaine
VarhaiskasvatustiedeJulkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-5205-1ISSN Hae Julkaisufoorumista
0075-4625Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3599]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Relational analysis and the ethnographic approach : constructing preschool childhood
Raittila, Raija; Vuorisalo, Mari (Routledge, 2021)This article elaborates the relational ontology in an ethnographic study. The aim is to seek relational construction of preschool practice and how children’s positions are constructed in it. The study is based on the ... -
Children’s fields and capitals : participation and the construction of inequality in preschool
Vuorisalo, Mari (Norsk senter for barneforskning, 2013) -
”Oottaminen on tylsää mut sitä pitää harjotella” : lasten kokemuksia vuorohoidossa järjestettävästä esiopetuksesta
Valtonen, Jutta (2023)Tutkimuksessa tarkasteltiin lasten kokemuksia vuorohoidossa järjestettävästä esiopetuksesta. Tavoitteena oli selvittää ja kuvata lasten antamia merkityksiä vuorohoidossa järjestettävälle esiopetukselle ja heidän kokemuksiaan ... -
Lasten kesken : lapset toimijoina päiväkodissa
Lehtinen, Anja-Riitta (Jyväskylän yliopisto, 2000) -
Lasten toimijuuden rakentuminen ohjatuissa toimintahetkissä
Can, Jasemin (2020)Varhaiskasvatuksen toiminta perustuu erilaisille kulttuurisille ja sosiaalisille käytännöille, jotka muodostavat erityisen tilan tiettyyn kontekstiin kollektiivisten sekä yksilöllisten tulkintojen kautta. Lisäksi päiväkotiin ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.