Kehorytmit soitinrytmien oppimisen tukena : musiikkiliikuntaan pohjautuvan oppimateriaalipaketin toteutus neljäsluokkalaisilla
Tekijät
Päivämäärä
2013Muu nimeke
Musiikkiliikuntaan pohjautuvan oppimateriaalipaketin toteutus neljäsluokkalaisillaAsiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [29747]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Laulava ja liikkuva lapsi : toiminnallisen laulunopetuksen materiaalipaketti alakouluun
Kartiovaara, Sanna (2015)Lapselle liike on luontaisin tapa ilmentää musiikkia. Myös laulaminen ja oman äänen käyttö on läsnä lapsen elämässä pienestä pitäen. Koulun musiikintunnilla voisi hyödyntää lapsen luontaista intoa liikkua ja laulaa ... -
"Laulu syömmet aukaisee" : kokonaisvaltainen laulunopetus musiikkiliikunnan avulla
Nenonen, Pirjo (University of Jyväskylä, 2018)The subject of this research is a holistic approach to singing education using body movements. This study was conducted as action research in which the singing pedagogue also worked as a researcher. The aim of this ... -
Musical learning for the development of well-being, well-being approaches to deepen learning : an action research project integrating coaching, positive psychology, mindfulness, and music-making
Dempsey, Tracy (2020)Music-making can be a powerful source of well-being but does not occur in a vacuum. Participation in, and benefits derived from, music-making opportunities is affected by participants' confidence levels, beliefs about their ... -
Oppimisen jaettu voimavara : ryhmän vaikutus oppimiseen musiikintunnilla
Puhakka, Asko (2021)Tässä tutkimustietoon paneutuvassa kirjallisuuskatsauksessa tutkin, millaisia vaikutuksia ryhmällä on oppimiseen erityisesti musiikintunnilla sekä mitkä ovat toimivan ryhmän edellytykset? Pohdin muun muassa, millaisista ... -
"Kun siihen pystyy kuitenkin, ei oo mitään järkee olla tekemättä" : oppimisen vaikeudet pianonsoiton opiskelussa - oppilaiden kokemuksia ja opetuksen keinoja
Hasu, Johanna (University of Jyväskylä, 2017)Music is a strong element of the empirical world of the young. Playing an instrument creates meanings, and it can help to feel and deal with emotions. Music itself is a source of immense joy and motivation for young ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.