Elsass Ranskan ja Saksan suhteiden mittarina
Kalmbach, J.-M. (2001). Elsass Ranskan ja Saksan suhteiden mittarina. In A. Mäkipelto, & O. Merisalo (Eds.), Ranska Euroopassa (pp. 110-115). Jyväskylä, Finland.
Tekijät
Päivämäärä
2001Oppiaine
Romaaninen filologiaTekijänoikeudet
© Kalmbach, 2001.
Julkaisija
[A. Mäkipelto]Kuuluu julkaisuun
Ranska Euroopassa. Edited by A. Mäkipelto, & O. Merisalo. ISBN 952-91-3233-6Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"Kattokaa nyt missa? se kieli on" : English and French teachers' views on pronunciation and its teaching
Kauppinen, Joonas (2015)Tutkielman tarkoituksena oli selvittää, mitä mieltä suomalaiset englannin ja ranskan opettajat ovat ääntämisen roolista kieltenopetuksessa, ja millaisin keinoin he tukevat oppilaidensa ääntämisen oppimista. Alan ... -
Revolution Beyond Borders : The Universal and Cosmopolitan in the French Revolution, 1789–1815
Pestel, Friedemann; Ihalainen, Pasi (Berghahn Books, 2022) -
Finnish Diplomats as Interpreters of Finland’s Foreign Policy 1955–1971: Question of Neutrality and Divided Germany
Nissinen, Jukka (Jyväskylän yliopisto, 2019)During the Cold War, between the years 1949–1973, Finland did not recognize either one of the states of the divided Germany, the socialist German Democratic Republic (East Germany) or the democratic Federal Republic of ... -
Learning French in the UK setting : policy, classroom engagement and attainable learning outcomes
Mitchell, Rosamond; Myles, Florence (Centre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä, 2019)Due to the contemporary dominance of English as global lingua franca, all other “foreign languages” face a number of challenges in formal education. This paper describes the recent evolution of policy and practice regarding ... -
Sprachlernspiele im DaF-Unterricht : Einblick in die Spielpraxis des finnischen und ungarischen Deutsch-als-Fremdsprache-Unterrichts in der gymnasialen Oberstufe sowie in die subjektiven Theorien der Lehrenden über den Einsatz von Sprachlernspielen
Mátyás, Emese (University of Jyväskylä, 2009)The goal of this study is to analyze and compare aspects of language learning games in the context of Finnish and Hungarian high-school teaching of German as a foreign language (GFL). First, the practices of using games ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.