Tarinoita Fasbookista
Haverinen, A. (2012). Tarinoita Fasbookista. J@rgonia, 10 (20), 51-54. Retrieved from http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201211213043
Published in
J@rgoniaAuthors
Date
2012Copyright
© Haverinen, 2012. Julkaistu Creative Commons Attribution 4.0. International -lisenssillä.
Arvio teoksesta Miller, Daniel (2011): Tales From Facebook, Polity Press,
USA S. 218.
Publisher
Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry, Jyväskylän yliopistoISSN Search the Publication Forum
1459-305XMetadata
Show full item recordCollections
- J@rgonia [293]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Navigating a communication paradox : how an Italian tourism organisation managed communication via Facebook during Covid-19
Igonina, Anna (2021)Destination marketing helps places nowadays to attract tourists and to form a positive image of the destination. However, destination marketing becomes a challenging task during the ongoing crisis. Due to the outbreak of ... -
Building a personal political brand using Facebook and Instagram advertising
Puomisto, Tommi (2020)Tämän pro gradu -työn tavoite on lisätä ymmärrystä maksullisen Facebook- ja Instagram- mainonnan roolista henkilökohtaisen poliittisen brändin rakentamisessa brändin omistajan ja sisäisten sidosryhmien näkökulmasta ja täten ... -
Promotional sweepstakes' potential to engage customers on Facebook
Räty, Jessica (2021)Sosiaalisessa mediassa järjestettäviä arvontoja ei ole tutkittu tarpeeksi. Varsinkin Facebook-arvontojen mahdollisuuksia asiakkaiden sitouttamiseen sosiaalisessa mediassa tulisi tutkia enemmän. Tämän tutkimuksen tarkoituksena ... -
Facebook as a discursive space for grassroots action
Tammi, Ritva (2021)Opinnäytetyön tavoitteena on tarkastella Internetin sosiaalisissa vuorovaikutusryhmissä tapahtuvaa toimintaa sekä analysoida yrityksiä rakentaa ja ylläpitää kansalaisidentiteetin representaatioita Yhdysvaltain presidentinvaaleihin ... -
An empirical analysis on how relevance and credibility of content affect consumer brand engagement in Facebook and Instagram in a mixed business model
Moisio, Etleva (2020)The expansion of social media as marketing channel is explained by its efficiency in reaching multitudes in a short time at low costs. The new marketing channels require new marketing approaches aiming to achieve new ...