Luonnoton luonto : mainonnan luontokuvien analysointia ja tulkintaa
Authors
Date
2007Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yhteiskunnallisen mainonnan merkitykset osana postmodernia kulutuskulttuuria
Krogerus, Nora (2008)Tässä tutkimuksessa analysoidaan yhteiskunnallisia mainoskuvia, ja kysytään miten niiden käsittelemät ilmiöt merkityksellistyvät mainonnan kontekstissa. Tutkimuksessa keskitytään tarkastelemaan hyväntekeväisyyden ja ... -
Magia ja semioosi : semioottinen analyysi castanedismin "maailman pysäyttämisestä" ja "tekemisestä"
Solimeïs, Helmi (2021)Tutkielmani käsittelee Carlos Castanedan The Teachings of Don Juan -saagan maagista maailmankuvaa semioottisesta eli merkitystä ja sen muodostumista pohtivasta perspektiivistä. Yhdistämällä akateemisen semiotiikan, mytologian ... -
Esteettinen metsä : näkökulmia ympäristöherkkyyteen ja sen merkitykseen metsäsuhteelle
Vaittinen, Asta (2017)Tämän pro gradu- tutkielman tarkoituksena on selvittää mitä ympäristöherkkyys esteettisen ympäristökasvatuksen kontekstissa tarkoittaa ja mitä hyötyä siitä voi olla ihmisen metsäsuhteen rakentamiselle ja lujittamiselle. ... -
Kotka Rooman valtakunnan symbolina
Aaltola, Sinikka (2006)Kotkasta kehittyi antiikin Rooman valtakunnalle tärkeä symboli. Tässä tutkielmassani tuon esille pääasiassa antiikin kirjailijoiden tekstien valossa, mitä piirteitä roomalaiset yhteiskunnan eri tasoilla liittivät kotkaan ...