Luonnoton luonto : mainonnan luontokuvien analysointia ja tulkintaa
Authors
Date
2007Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yhteiskunnallisen mainonnan merkitykset osana postmodernia kulutuskulttuuria
Krogerus, Nora (2008)Tässä tutkimuksessa analysoidaan yhteiskunnallisia mainoskuvia, ja kysytään miten niiden käsittelemät ilmiöt merkityksellistyvät mainonnan kontekstissa. Tutkimuksessa keskitytään tarkastelemaan hyväntekeväisyyden ja ... -
Magia ja semioosi : semioottinen analyysi castanedismin "maailman pysäyttämisestä" ja "tekemisestä"
Solimeïs, Helmi (2021)Tutkielmani käsittelee Carlos Castanedan The Teachings of Don Juan -saagan maagista maailmankuvaa semioottisesta eli merkitystä ja sen muodostumista pohtivasta perspektiivistä. Yhdistämällä akateemisen semiotiikan, mytologian ... -
Esteettinen metsä : näkökulmia ympäristöherkkyyteen ja sen merkitykseen metsäsuhteelle
Vaittinen, Asta (2017)Tämän pro gradu- tutkielman tarkoituksena on selvittää mitä ympäristöherkkyys esteettisen ympäristökasvatuksen kontekstissa tarkoittaa ja mitä hyötyä siitä voi olla ihmisen metsäsuhteen rakentamiselle ja lujittamiselle. ... -
Pahuuden piinasta syntisen hyvään : Magnum 7 syntiä - mainonnan merkitykset ja suhde taideperinteeseen
Kankainen, Reetta (2009)