Luokkahuoneesta taidemuseoon : opettajan matka
Date
2005Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tutkimusperustaisten opetusmenetelmien käyttö vaativan erityisen tuen oppilaiden opetuksessa opettajien raportoimana
Rissanen, Mari (2020)Tässä pro gradu –tutkielmassa tarkastellaan opetushenkilöstön käyttämiä opetusmenetelmiä vaativan erityisen tuen oppilaiden opetuksessa. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia opetusmenetelmiä opetusalan ... -
Esi- ja alkuopettajien näkemyksiä lukemaan opettamisesta pohjoissaamen kielellä
Kotavuopio, Laura (2019)Tässä tutkimuksessa selvitettiin mitä lukemaanopettamismenetelmiä ja oppimateriaaleja Suomessa ja Norjassa toimivat pohjoissaamen kielen opettajat käyttävät alkuopetuksessa. Lisäksi tutkimuksessa tarkasteltiin opettajien ... -
Miten opettaja rakentaa pedagogisen auktoriteetin? Otteita opettajan arjesta
Harjunen, Elina (2002)Laadullisen tutkimuksen päätavoitteena oli pureutua siihen, miten opettaja ymmärtää ja rakentaa pedagogisen auktoriteettinsa koulun arjessa. Koska auktoriteettisuhde ei todennu ajatuksissa, puheessa ja kuvitelmissa, tutkin ... -
Ammatillista opetusta etäällä ja lähellä : inklusiivinen hybridipedagogiikka ja opettajan osaaminen koronapandemian jäljiltä
Hakala, Katariina; Raudasoja, Ida-Maria; Raudasoja, Anu; Lakkala, Suvi; Pirttimaa, Raija; Kiuru, Eerika (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2023)Ammatillisen koulutuksen opetusmenetelmät ovat kehittyneet koronapandemian vauhdittamina ja uusia opetuksen digitaalisia ratkaisuja on etsitty ja löydetty. Etätyöskentelyä ja lähiopetusta on yhdistetty digitaalisten ... -
Opettajan pedagoginen ajattelu ongelmalähtöisen opetuksen kontekstissa
Turunen, Jussi; Karjalainen, Jaakko (2004)